Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: NIE - bezpieczny telefon w T-mobile

  1. #1

    Dołączył
    06 2012
    Posty
    5
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie NIE - bezpieczny telefon w T-mobile

    Witacie,

    Borykam się z problemem niechcianej usługi T-mobile już od dawna i może ktoś ma ten sam problem, a znając T-mobile - pewnie tak jest. W styczniu podpisałam umowę przedłużenia usługi. Podczas spotkania zaproponowano mi usługę "Bezpieczny telefon" i powiedziano, że usługa dla mnie jako stałej klientki jest za darmo. W praktyce kosztuje mnie to 10 zł miesięcznie, które są doliczane do FV.

    Podpisałam aneks, w którym nie ma mowy o opłatach za tę usługę. Okazało się po roku, że powinnam otrzymać również regulamin, który wyjaśnia zagadnienia finansowe. Ja go nie otrzymałam. W żadnym dokumencie nie podpisałam, ze wyrażam zgodę na taką opłatę.

    Napisałam reklamację, która została odrzucona, powiedziano mi, że opłata jest wskazana w regulaminie (którego przypominam, ja nie otrzymałam). Napisałam zatem odwołanie. Napisałam do UOKIK, który ponawia wezwanie do wyjaśnienia...ale bez odzewu ze strony T-mobile.
    Czy ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją?
    Pozdrawiam
    Agata

  2. #2
    Awatar Dorone

    Dołączył
    10 2011
    Skąd
    Łódź
    Posty
    366
    Telefon
    LG - P760
    ROM
    Standard - Android 4.1.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    20
    Piwa (Otrzymane)
    48

    Domyślnie

    Mojej mamie "ktoś z telefonicznego BOK-u" sam włączył usługę @-faktury, której ona w żadnym wypadku nie chciała. Jak widać, pracownicy Ci mają dostęp do kont i mogą niestety robić z nimi co chcą..

    Co do Twojego problemu, ponów swoją wizytę u Rzecznika i czekaj na wyjaśnienie ze strony T-mobile. Jeśli masz umowę, która mówi o tym, że usługa jest bezpłatna to nie masz się czym martwić.

  3. #3

    Dołączył
    06 2012
    Posty
    5
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Rzecznik już interweniował nie raz. Niestety T-mobile nic sobie z tego nie robi.
    Problem u mnie może być taki, że w końcu wyłączą mi telefon (bo nie płacę i nie zamierzam płacić za niechcianą usługę, czego T-mobile nie respektuje). Sąd chyba zostaje...
    pozdrawiam

  4. #4
    Awatar Dorone

    Dołączył
    10 2011
    Skąd
    Łódź
    Posty
    366
    Telefon
    LG - P760
    ROM
    Standard - Android 4.1.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    20
    Piwa (Otrzymane)
    48

    Domyślnie

    Ale w ogóle nie dostałaś żadnej odpowiedzi po tym jak byłaś u Rzecznika?! Paranoja jakaś... To bombarduj ich w takim razie codziennie reklamacjami. Jak nie chce ci się iść do nich to wysyłaj @. Może to trochę chamskie, ale jeśli oni tak pogrywają.

  5. #5
    Awatar FoXx

    Dołączył
    07 2011
    Skąd
    Szczecin
    Posty
    206
    Telefon
    LG Optimus L9
    ROM
    20c
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    54
    Piwa (Otrzymane)
    13

    Domyślnie

    Ludzie Wy sami przez swoją nieuwagę robicie się w trąbe, że tak powiem...

    Ja po przejściu do TM napisałem od razu MAILA do BOA czy moje konto opiewa na kwote abonamentu + 5zł na smsy... i CZY NIE MAM DODATKOWYCH KOSZTÓW, bo miałem włączone granie na czekanie które po darmowym miesiącu jest później za 5zł aż...

    Elegancko do 12h odpisali mi, że moje konto nie ma dodatkowych generatorów kosztów i jestem zadowolony. Mam to na piśmie, więc mam dowód. Proste?

    Cytat Zamieszczone przez Dorone Zobacz posta
    Mojej mamie "ktoś z telefonicznego BOK-u" sam włączył usługę @-faktury, której ona w żadnym wypadku nie chciała. Jak widać, pracownicy Ci mają dostęp do kont i mogą niestety robić z nimi co chcą..

    Co do Twojego problemu, ponów swoją wizytę u Rzecznika i czekaj na wyjaśnienie ze strony T-mobile. Jeśli masz umowę, która mówi o tym, że usługa jest bezpłatna to nie masz się czym martwić.
    Z całym szacunkiem, ale znając trochę marketing, zapewne zadzwonili do Twojej mamy czy chce 100 DARMOWYCH minut w zamian, że będzie miała e-fakturę... Zapewne zgodziła się, bo która kobieta odmówi darmowych minut Wystarczyło...

    Teraz taki trend jest na e-faktury i bardzo dobrze w sumie... BOA jest przejrzyste i można sobie w internecie przeglądnąć czy wydrukować... każdy raczej w obecnej dobie ma internet, czy też drukarkę..
    A 10-15 stron billingu czasem to jednak kawałek papieru, który jest wyrzucany później Policz tak 15 stron A4 raz powiedzmy 1mln miesięcznie... masakra

  6. #6
    Awatar Dorone

    Dołączył
    10 2011
    Skąd
    Łódź
    Posty
    366
    Telefon
    LG - P760
    ROM
    Standard - Android 4.1.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    20
    Piwa (Otrzymane)
    48

    Domyślnie

    No właśnie nikt nie dzwonił, moja mama ma mnóstwo minut, których nie wykorzystuje, a z drugiej strony nigdy nie zgodziłaby się na taką fakture bo wychodzi z założenia, że takie rzeczy muszą być na papierze. W tym wypadku jestem absolutnie pewny, że ktoś zrobił to za plecami. Może komuś brakowało do wyrobienia miesięcznej normy...
    Nic wielkiego się nie stało bo wycofaliśmy to, ale niesmak pozostał.

    Dobry pomysł z tym @, ale wiesz nikt z góry nie zakłada, że ktoś będzie go chciał oszuakć prawda? Choć może rzeczywiście powinien.

  7. #7
    Awatar FoXx

    Dołączył
    07 2011
    Skąd
    Szczecin
    Posty
    206
    Telefon
    LG Optimus L9
    ROM
    20c
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    54
    Piwa (Otrzymane)
    13

    Domyślnie

    No dziwne to... najgorsze jest to, że cfaniactwo konsultantów jest coraz większe... póki klient się skapuje to konsultant zapewne już nie pracuje... ale swoją prowizję ładnie nachapał na kilka numerów i premie zgarnął... i to raczej TM nie jest wyjątkiem, tylko każda sieć się z tym boryka...

  8. #8

    Dołączył
    06 2012
    Posty
    5
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dorone Zobacz posta
    Ale w ogóle nie dostałaś żadnej odpowiedzi po tym jak byłaś u Rzecznika?! Paranoja jakaś... To bombarduj ich w takim razie codziennie reklamacjami. Jak nie chce ci się iść do nich to wysyłaj @. Może to trochę chamskie, ale jeśli oni tak pogrywają.
    W piątek odpowiedzieli: Opłata jest wskazana w regulaminie, a umowa podpisana. Nie ma podstaw do odliczania kwoty za bezpieczny telefon.
    ALE ja regulaminu nie otrzymałam, a w umowie nie ma mowy o dodatkowych opłatach...paranoja naprawdę...
    Bombardowałam ich, więc napisali, żebym nie pisała bo i tak nie odpowiedzą, ale masz rację będę bombardować dalej
    UOKIK napisał, że już nie wie jak może pomóc w tej sytuacji ... też im chyba ręce opadły

    ---------- Post dołączono o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

    Pół biedy jeśli jest to przez telefon i jeśli można nagrać, ja ostatnią kłótnię z nimi nagrałam. Ale przy podpisywaniu umowy w biurze facet kłamał po prostu. Powiedział, że nie będzie pobierana opłata za usługę bezpieczny telefon, to taki deal z okazji 12 lat z erą. Nie dostałam dokumentów z opłatami skoro miałam nie płacić..
    oszukują jak mogą...

  9. #9
    Awatar Dorone

    Dołączył
    10 2011
    Skąd
    Łódź
    Posty
    366
    Telefon
    LG - P760
    ROM
    Standard - Android 4.1.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    20
    Piwa (Otrzymane)
    48

    Domyślnie

    Oszukanych jest niestety dużo więcej, nie tylko zresztą w TM...

    Przykład z dziś, tzn. z netu:

    Czuję się jak bohater Kafki - stwierdza pan Wiesław z Rzeszowa, opisując swoje perypetie z siecią T- Mobile. Od kilku tygodni nie ma łącza internetowego. Konsultanci obiecują, że już-już usterka zostanie naprawiona. Pracownik biura prasowego sieci radzi: niech klient napisze reklamację i wyśle ją e-mailem.
    - Mam umowę z T-Mobile na stacjonarny internet. Od 20 maja nie mogę z niego korzystać, nie mam połączenia. Najpierw na własny koszt sprawdziłem, czy nie wysiadł modem. Ale był w porządku. Zadzwoniłem do konsultanta T-Mobile. Wiecie państwo, jak to jest: człowiek dzwoni i ma wrażenie, że uruchamia machinę: najpierw trzeba wysłuchać: chcesz nowy telefon - wybierz 1, pytasz o rachunek - wybierz 2 i tak dalej. Musiałem wysłuchać całej litanii, zanim wreszcie doczekałem się konsultanta. Sprawdził hasła, kody i powiedział, że do 60 godzin sprawa powinna być załatwiona. Od tamtej rozmowy dzwoniłem 17 razy. Później prosiłem o to panie z punktu, w którym podpisałem umowę, bo okazało się, że za każdą rozmowę z konsultantem i długie czekanie na tę rozmowę muszę płacić - opowiada pan Wiesław.


    Nasz czytelnik był wielokrotnie informowany przez konsultantów, że technik przyjdzie następnego dnia, umawiał się nawet na konkretną godzinę. Nikt się nie pojawiał. Któregoś dnia dostał nawet SMS z komunikatem, że problem został rozwiązany. - Była to nieprawda, bo internetu jak nie było, tak nie ma. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że za każdym razem rozmawiałem z innymi osobami. Każdemu kolejnemu konsultantowi tłumaczyłem, o co chodzi, ten coś tam sprawdzał i obiecywał, że sprawa zostanie załatwiona. Gdy dzwoniłem następnego dnia, nie mogłem spytać, dlaczego nadal nie ma internetu, bo tamtego konsultanta już nie było - mówi czytelnik.

    Pan Wiesław prosił o interwencję także pracownice punktu, w którym podpisał umowę. - Ale one powiedziały mi, że też nie są w stanie zrobić nic więcej niż tylko dzwonić - dodaje.

    Poprosiliśmy o wyjaśnienie przedstawiciela T- Mobile. W imieniu firmy informacji udzielają tylko przedstawiciele biura prasowego. - Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, dlaczego sprawa tego pana nie została jeszcze załatwiona. Dane klientów są chronione, ja nie mam uprawnień. Mogę tylko poradzić, żeby ten pan złożył oficjalną reklamację. Niech ją wyśle e-mailem lub listownie. W ciągu 30 dni powinna zostać rozpatrzona, ale oczywiście to jest termin ustawowy, postaramy rozpatrzyć ją wcześniej. Mając pisemną reklamację, możemy prześledzić całą sprawę i ustalić, co jest przyczyną jego problemów. Gdybym ja był niezadowolony z tego, że konsultanci nie załatwili mojej sprawy, pisałbym reklamację już po kilka dniach - wyjaśnia Piotr Żaczko z biura prasowego T-Mobile.

  10. #10

    Dołączył
    02 2011
    Posty
    320
    Telefon
    Moto G
    ROM
    4.4
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    3
    Piwa (Otrzymane)
    24

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaggaatt Zobacz posta
    W piątek odpowiedzieli: Opłata jest wskazana w regulaminie, a umowa podpisana. Nie ma podstaw do odliczania kwoty za bezpieczny telefon.
    ALE ja regulaminu nie otrzymałam, a w umowie nie ma mowy o dodatkowych opłatach...paranoja naprawdę...
    Bombardowałam ich, więc napisali, żebym nie pisała bo i tak nie odpowiedzą, ale masz rację będę bombardować dalej
    UOKIK napisał, że już nie wie jak może pomóc w tej sytuacji ... też im chyba ręce opadły

    ---------- Post dołączono o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

    Pół biedy jeśli jest to przez telefon i jeśli można nagrać, ja ostatnią kłótnię z nimi nagrałam. Ale przy podpisywaniu umowy w biurze facet kłamał po prostu. Powiedział, że nie będzie pobierana opłata za usługę bezpieczny telefon, to taki deal z okazji 12 lat z erą. Nie dostałam dokumentów z opłatami skoro miałam nie płacić..
    oszukują jak mogą...
    W Umowie jest informacja, że zapoznałas się z regulaminem świadczenia usługi "bezpieczny telefon" i go akceptujesz. Teraz po fakcie nic nie wywalczysz, bo złożyłaś swój podpis na Umowie, z którą się zapoznałaś.

    Poza tym nie wiem jaki masz abonament, ale często jest tak, że "bezpieczny telefon" otrzymujesz do Umowy na specjalnych warunkach np. podstawowy abonament platny 59zł zamiast 79zł, wiec nawet dopłacając 10zł jesteś "zarobiona" + fajna usługa jakby nie patrzeć. Kiedyś może się coś takiego przydać

    edit: jak chcesz to napisz mi kiedy przedłużałaś Umowę (dokładna data) to wyslę Ci na pm regulamin z tamtego okresu. Przynajmniej będziesz wiedziała za co płacisz
    Ostatnio edytowane przez kosteq7 ; 18-06-12 o 14:06

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Windows Phone :: Android :: Forum Windows Phone