Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Wysyłanie SMS-ów

Awatar Maciejka

Telefon
    Samsung Galaxy i5700, Sony Ericsson Xperia Arc S
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    2
    Piwa (Otrzymane)
    3

Exclamation Wysyłanie SMS-ów

Witam.
    Jestem świerze upieczonym szczęściarzem Samsunga i5700. Mam problem z wysyłaniem wiadomości SMS do znajomych gdy napiszę i wyślę to wyskakuje mi komunikat "Nie wysłano wiadomości " i każe mi przejść do napisanej wiadomości by ponowić próbę (robiłem tak ze 100 razy i nadal nic nie działa). Za wytłumaczenie mi co mam zrobić wielkie Bóg zapłać.

Cachorro

Domyślnie

[warnt]kolejny....[/warnt]
    sprawdź numer centrum wiadomości jak nie to wipe

są już takie tematy na forum.

PS: a na koncie coś masz ;D?

Awatar Maciejka

Telefon
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    2
    Piwa (Otrzymane)
    3

Domyślnie

Co takiego mam bo jestem nowy na tm forum i zabardzo nie znam się tutaj i wogóle na anroidzie. I powiec mi co to znaczy wipe, a i zapomniałem dodać że jestem w era tak tak. Gdzie jest to centrum wiadomości

Awatar zakk87

Telefon
    E960, A820, Lumia620
    ROM
    Android 4.4.2 Baton
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    394
    Piwa (Otrzymane)
    123

Domyślnie

ja miałem kolego to samo, po ponownym uruchomieniu smsy się wysyłały, a na androidzie 2.1 już te problemy nie występowały...

Awatar gotrunks

Telefon
    Nexus 5
    ROM
    JPU+root
    Sieć
    Era
    Piwa (Postawione)
    17
    Piwa (Otrzymane)
    1534

Domyślnie

Na A1.5 od Ery nie miałem ustawionego centrum wiadomości, w aplikacji sms rozwijasz menu klawiszem, w ustawieniach aplikacji sms jest numer do centrum wiadomości trzeba ustawić jak nie ma.

Awatar Maciejka

Telefon
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    2
    Piwa (Otrzymane)
    3

Domyślnie