Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: WiFi - Problem z połączeniem i pozyskiwaniem adresu IP

  1. #21

    Dołączył
    08 2010
    Posty
    33
    Telefon
    Samsung Galaxy SII
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ajjj Zobacz posta
    Witam

    ja rowniez mam problem.
    Posiadam internet neostrade i router. Telefon bez problemu go znajduje, sila sygnalu rowniez doskonala. Internet mam zabezpieczony haslem, ale na pewno wpisuje prawidlowe haslo. Wybieram moja siec, klikam polacz, wyswietla sie napis laczenie i po jakims czasie znika, jednak internet nie jest polaczony.


    Moze masz wlaczona filtracje MAC... W takim razie wylacz na route`rze.

  2. #22

    Dołączył
    09 2010
    Posty
    2
    Telefon
    Lg Swift
    Sieć
    Era
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Witam ponownie ;] moze tym razem ktos mi odpowie ;]
    W kazdym razie teraz problem mam taki telefon laczy sie z wifi po przez conectify me pobieranie adresu wszystko spoko no niby cacus glancus jestem polaczony, ale net nie chodzi. Przebywam na studiach i neta mam akadamickiego czy moze to byc tym spowodowane?

  3. #23

    Dołączył
    10 2010
    Posty
    1
    Telefon
    LG GT-540
    Sieć
    Orange
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    mam problem - mam internet wifi z vectry. wszystko na kompie działa oki, niestety na telefonie nie. Wykrywa siec i jak sie probuje połączyc to ciągle pisze "pobieranie adresu ip" i zaraz potem niepowodzenie. Gdy wyłacze wszystki odbioniki wifi to telefon podłacza sie do sieci (wykrywa połaczenie ze jest aktywne) ale nie moge nigdzie sie podłaczyc. Miał ktos taki problem ??

  4. #24

    Dołączył
    11 2010
    Posty
    1
    Telefon
    Lg 540 swift
    Sieć
    Plus
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Mam podobny problem jak osoby powyżej. Moja sieć miała wpa 2-personal i filtrowanie mac adresów, wtedy nie mogłem połączyć się z siecią ponieważ po wyświetleniu komunikatu "łączenie" nie dzieje się nic. Wyłączyłem oba zabezpieczenia i tym razem kończy się na "pozyskiwanie adresu ip".

    P.S Nie mogłem dodać do Mac adresów mojego telefonu, ponieważ było napisane, że "adres Mac nie może być adresem multicast".

    Prosiłbym o pomoc, bo mam swifta od wczoraj, a bez internetu nie można poznać wszystkich jego funkcji.

    Ok, poradzilem sobie i pisze z mojego swifta
    Ostatnio edytowane przez matiz55 ; 16-11-10 o 18:58

  5. #25

    Dołączył
    11 2010
    Posty
    1
    Telefon
    GT540 Swift
    Sieć
    Era
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Mam taki problem ma internet z tp z routerem i telefon lg gt540 swift i nie moge sie podłaczyć z internetem wi fi
    tzn
    wchodzę w opcie telefonu właczam ustawienia wi fi
    właczam wi fi i wyskakuje mi sieć w mojm przypadku home łacze się z nią i jest pozyskiwanie adresu i
    potem wyskakuje niepowodzenie i nie moge sie połaczyć

    bardzo prosił bym o pomoc a zapomniałem dodać że mam laptopa z wi fi i tam wszystko działa

    prosił bym o szybką reakcje
    ps mój brat ma iphona i wi fi w nim działa
    Ostatnio edytowane przez barkos96 ; 17-11-10 o 17:43 Powód: bo tak

  6. #26
    Awatar kichepl01

    Dołączył
    11 2010
    Skąd
    Sandomierz
    Posty
    119
    Telefon
    LG L9
    ROM
    V20i
    Sieć
    Orange
    Piwa (Postawione)
    2
    Piwa (Otrzymane)
    8

    Domyślnie

    Witam mam problem jak w temacie mam telefon od kilku dni i chce połączyć go z internetem... nie ma żadnych dodatkowych aplikacji do neta... chce go skonfigurować z ruterem TP-Link TD-W8901G. Telefon wykrywa połączenie naciskam na nazwę mojego rutera na dole pisze "Zapamiętane, Sieć otwarta". Byłbym wdzięczny za opisanie tego wszystkiego krok po kroku

  7. #27

    Dołączył
    08 2010
    Posty
    2
    Telefon
    K750i
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    mam linksys wrv 200, filtrowanie mac wyłączone i z wep telefon z routerem się nie łączy, jak jest sieć otwarta wszystko ok (hasło na bnk dobrze wpisane) o co kaman ?

  8. #28

    Dołączył
    12 2011
    Posty
    1
    Sieć
    Orange
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Witam wszystkich.
    Mam bardzo podobny problem co opisane w tym temacie, tylko że przez długi czas wszytko łączyło się dobrze, a od niedawna telefon nie umie pozyskać adresu IP. Czy ktoś wie czemu tak się może dziać? Czy mogło się coś zmienić w ustawieniach telefonu?
    Telefon: LG Swift GT540
    Router: D-Link DIR-635
    Nie chciałem zakładać nowego tematu, tylko skorzystałem z istniejącego.
    Z góry dzięki za odpowiedź.

  9. #29

    Dołączył
    04 2012
    Posty
    74
    Telefon
    HTC Evo 3D
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    7
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    witam,

    Chcialbym odkopac stary temat gdyz nie znalazlem zadnego rozwiazania. telefon to oczywiscie 540-stka. Telefon mial sprawne wi-fi ale dlugo lezal w szafie nieczynny. odpalilem go pare dni temu (orginalny soft) i nie dzialo wi-fi. Objawy jak w postach powyzej. pozyskiwanie adresu ip, rozloczono itd. siec widzi, zasieg doskonaly ale jak tylko sie probuje polaczyc to ikonka poziomi zasiegu spada jakby do zera i pisze to co pisalem powyzej. wgrywalem rozne romy. andka 2.3 nawet 4.0 i problem caly czas taki sam. nadmienie ze mam tel htc evo 3d, ktory bez problemu nawiazuje polaczenie z moim routerem. prosze o pomoc!

    ---------- Post dołączono o 22:08 ---------- Poprzedni post napisano o 16:02 ----------

    nikt nic nie wie????

  10. #30
    Awatar Eddy.END

    Dołączył
    01 2011
    Posty
    256
    Telefon
    Samsung GT-I9100
    ROM
    Root Box JB v3.9.1
    Sieć
    36i6
    Piwa (Postawione)
    25
    Piwa (Otrzymane)
    21

    Domyślnie

    może w sieci jest filtrowanie adresów mac i trzeba dodać mac telefonu

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Windows Phone :: Android :: Forum Windows Phone