Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Jak zrootować nasz tablet na Andku ICS 9.2.1.24?

Telefon
    Samsung Galaxy Ace S-5830
    ROM
    Oryginalne. 2.3.5 tel i 3.2.1 tablet
    Tablet
    Asus eee pad transformer 16GB
    Sieć
    Orange
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    1

Question Jak zrootować nasz tablet na Andku ICS 9.2.1.24?

Witam,
    tak jak w temacie. Czy istnieje możliwość zrootowania tabletu na tym numerze kompilacji - 9.2.1.24. Z moich informacji niestety wynika iż jest to niemożliwe. Jeśli to prawda to czy ?
    1. Warto poczekać bo z pewnością szybko możliwość zrobienia roota zostanie przywrócona
    2. Warto zrobić downgrade zrootować i zaktualizować zachowując root jakimś tam programem

Co do drugiej opcji to z chęcią bym się dowiedział jak wgrywać oprogramowania na Asusie tf101. Na Samsungach służy do tego zajefajny program ODIN, (od razu powiem że nie jestem zielony we wgrywaniu softów i jednak trochę się znam) czy na nasz tablet też istnieje taki program ?

Jeśli informacje te są podane w innych tematach to sorry, ale nie wiem które tematy są jeszcze aktualne, a które po aktualizacji do androida 4.0 stały się honeycombową przeszłością

Awatar Pawbrotm

Telefon
    Galaxy Nexus i9250
    ROM
    PAC-man(4.3) | Windows 8.1 Pro Preview
    Tablet
    Acer Iconia W500
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    5
    Piwa (Otrzymane)
    25

Domyślnie

Mozna zdowngradowac. Jesli masz TF'a o numerze seryjnym niższym niż B70 możesz użyć nvflash. W tym celu pobierasz z XDA odpowiedni ROM i flashujesz. Uwaga - nvflash czyści pamięć wewnętrzną. Jesli masz numer wyższy niż B70 to mozesz użyć zmodyfikowanego nvflash z XDA - jednak na razie mozna go użyć tylko pod Linuksem. Potem taki starszy soft rootujesz, instalujesz CWM Recovery Installerem i możesz robić co chcesz.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Telefon
    Samsung Galaxy Ace S-5830
    ROM
    Oryginalne. 2.3.5 tel i 3.2.1 tablet
    Tablet