Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Modecom Freetab 8014 nie włącza się.

  1. #1

    Dołączył
    08 2013
    Posty
    3
    Sieć
    Plus
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Modecom Freetab 8014 nie włącza się.

    Witam wszystkich czytających i bardzo proszę o pomoc.
    Otóż mój wspomniany wyżej tablet po całkowitym rozładowaniu i podłączeniu do ładowarki nie chce się uruchomić. Startuje tylko logo Modecom i nic więcej. Problem już poprzednio wystąpił, panowie w sklepie zrestartowali i postawili Androida, winę zrzucając na kabel USB i sprzedając nowy. Niestety po niecałym miesiącu problem wrócił. Mieszkam daleko od tego sklepu, więc chciałbym w miarę możliwości rozwiązać to w domu. Cały problem polega na tym, że po prostu nie wiem jak zrestartować ten modem. W innych modelach używa się do tego przycisku volume, który u mnie jest ekranowy. Poradnika do mojego tableta niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Gdyby ktoś mógł mi wytłumaczyć cały proces jak przywrócić sprzęt do świata żywych będę bardzo wdzięczny. Jeśli operacja jest jakoś szczególnie ryzykowna, to niestety będę musiał udać się do sklepu.
    Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy
    Ostatnio edytowane przez Iceberg ; 27-08-13 o 07:28

  2. #2

    Dołączył
    07 2012
    Posty
    314
    Telefon
    LG G2
    ROM
    CloudyFLEX 2.6
    Tablet
    Modecom 9704 CM10.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    12
    Piwa (Otrzymane)
    40

    Domyślnie

    Spróbuj przy wyłączonym tablecie przytrzymać przycisk HOME (kilka sekund) i następnie wcisnąć POWER (nie puszczając home). Po kilkunastu sekundach powinno pojawić się logo i wejść w tryb recovery. Robisz factory reset.
    Ewntualnie spróbuj wgrać system od nowa zgodnie z instrukcją na stronie modecoma FREETAB 8014 IPS X4 ( w zakładce wsparcie/sterowniki) - musisz być pewien, że bateria jest naładowana.

  3. Piwa DominikPatrzy postawił(li) piwo(a) za posta.
  4. #3

    Dołączył
    08 2013
    Posty
    3
    Sieć
    Plus
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Mam jeszcze pytanie: ile może trwać reset pamięci? Już od jakiejś godziny na ekranie logo Androida z wirującą bryłą w środku. To normalne?

  5. #4

    Dołączył
    07 2012
    Posty
    314
    Telefon
    LG G2
    ROM
    CloudyFLEX 2.6
    Tablet
    Modecom 9704 CM10.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    12
    Piwa (Otrzymane)
    40

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DominikPatrzy Zobacz posta
    Mam jeszcze pytanie: ile może trwać reset pamięci? Już od jakiejś godziny na ekranie logo Androida z wirującą bryłą w środku. To normalne?
    Raczej nie. Trwa to kilka minut. Zostaje w takim razie jeszcze próba wgrania oprogramowania z formatowaniem pamięci, jak w instrukcji na stronie modecoma, a jak to nie pomoże to serwis.

  6. #5

    Dołączył
    08 2013
    Posty
    3
    Sieć
    Plus
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Sturek: dzięki za pomoc, wszystko już działa jak powinno
    Mógłbym jeszcze prosić o radę, jak unikać ponownego posypania się Androida? Co chwilę mam większe lub mniejsze problemy z tym tabletem, a nie bawię się na nim w jakieś cuda czy hurtowe instalowanie apek z niepewnych źródeł.

  7. #6

    Dołączył
    07 2012
    Posty
    314
    Telefon
    LG G2
    ROM
    CloudyFLEX 2.6
    Tablet
    Modecom 9704 CM10.2
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    12
    Piwa (Otrzymane)
    40

    Domyślnie

    Trudno o jakieś rady. W zasadzie powinno wszystko działać jak masz soft firmowy. Ale może nie jest on doskonały...

  8. #7
    Awatar kris68

    Dołączył
    10 2009
    Skąd
    Bochnia
    Posty
    1,814
    Telefon
    ACE 2
    Tablet
    Modecom 9701 IPS
    Sieć
    Plus
    Piwa (Postawione)
    50
    Piwa (Otrzymane)
    159

    Domyślnie

    DominikPatrzy zreszta nie dziw sie jak ci sie kiedys znow zatrzyma na napisie Modecom - mi to sie zdarzylo kilka razy od po prostu nie wstal po ponownym wlaczeniu tabletu - lub gdy zainstalowalem nowy soft. Tak ze pasuje ci nauczyc sie jak sie wgrywa nowe firmware bo czasem sie to przydaje i nie bedziesz musial jezdzic do tego sklepu zeby ci to naprawili. Zawsze jest tak ze kilka razy nie wyjdzie ale wrezcie chwyci - ja tez sie uczylem na bledach . A swoja droga jak sciagniesz firmware ze strony Modecoma to oprocz firmware powinienes miec program do wgrywania i plik pdf w ktorym jest opisane jak to robic. Tak przynajmniej jest w obu modelach 9701 ze opis wgrywania firmware jest. A jak nie ma to napisz do wsparcia Modecoma goscie sa kontaktowi i chetni do pomocy tak ze to w sumie malenki pliczek wiec instrukcje powinni ci wyslac na maila. Ja wiele razy prosilem ich o rozne rzeczy i nie odmowili.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ostatnio edytowane przez kris68 ; 30-08-13 o 17:50

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Windows Phone :: Android :: Forum Windows Phone