Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Lark Free Me 70.5 DVB-T GPS - opinie, informacje

Telefon
    SGS+
    ROM
    [JB 4.2.2]PAC-man ROM v22.1.0
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

Domyślnie Lark Free Me 70.5 DVB-T GPS - opinie, informacje

Witam

Planuje zakupić Larka Free Me 70.5DVB-T GPS

Chciałem poprosić osoby posiadające dany model o opinie

Jestem kierowcą w transporcie krajowym i czasem międzynarodowym, zależy mi właśnie aby mieć w nim nawigację. Rzeczą, która dodatkowo kusi jest tuner DVB-T (podobno już z zasięgiem bardzo dobrze, ale ma być jeszcze lepiej). Wtedy Lark na szybę, TV odpalony i można śmigać po PL. Na postojach magazynowych itp zawsze można włączyć TV, jakiś film na karcie pamieci czy pośmigać na necie.

Laptop jest trochę uciążliwy, tymbardziej że mam lapa 17 cali, więc na szybę go nie dam. W dodatku za korzystanie z laptopa grożą mandaty (we francji 500 euro :/ znajomy miał odpaloną nawigację, policja go mijała i zonk)

Dlatego ten lark byłby prawie idealny, lecz mało opinii o nim na necie, może posiadacze się wypowidzą

Pozdro

Telefon
    Prestigio 5044
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    0

Domyślnie

Witam
    Mam tego Larka od miesiąca.
    Owszem, posiada nawigację "Navigo" - mapa polski (nie wiem jak to będzie z Europą, czy wogóle jest taka mapa pod Navigo), natomiast nie udało mi się na niego wgrać jakiejkolwiek innej nawigacji (Aura, Sygic w różnych wersjach). Tzn - wgrać się wgrywa, pobiera mapy ale po odpaleniu czarny ekran....
    Firmowe "Navigo" działa dobrze, aczkolwiek trochę "zaczyka" - bez porównania na przykład z "Beckerem", gdzie masz asystenta pasa ruchu albo widok rzeczywisty rozwidleń łącznie z drogowskazami.
    Co do TV -raczej nie pooglądasz w trasie - na postoju owszem - odbiornik działa bardzo dobrze (Warszawa).
    Filmy - poszukaj na forum - nie każdy film pójdzie