Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: serwis gwarancyjny w Polsce

  1. #1

    Dołączył
    03 2013
    Posty
    9
    Telefon
    ZTE V970
    Tablet
    Kiano 9.7 Quad Core
    Sieć
    T-Mobile, Plus
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie serwis gwarancyjny w Polsce

    Witam. Czy ktoś z Was miał już okazję korzystać z serwisu gwarancyjnego w Polsce (kilku sprzedawców z Allegro takowy oferuje)? Jakie opinie i wrażenia? Chyba mnie czeka skorzystanie i nie wiem czego się spodziewać i czy w ogóle warto.

  2. #2
    Awatar foral

    Dołączył
    07 2011
    Skąd
    Warszawa/Ochota/Rakowiec
    Posty
    257
    Telefon
    Thl T100S
    ROM
    4.2.2
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    19
    Piwa (Otrzymane)
    17

    Domyślnie

    Spróbować zawsze warto, ja mam od chinczykow telefon więc gwarancji w Polsce nie mam

    tapatap v970

  3. #3
    RAJ
    RAJ jest nieaktywny

    Dołączył
    09 2011
    Posty
    87
    Telefon
    ZTE V970, S5830 GALAXY ACE
    Tablet
    OV-TB-06
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    9
    Piwa (Otrzymane)
    0

  4. #4

    Dołączył
    03 2013
    Posty
    9
    Telefon
    ZTE V970
    Tablet
    Kiano 9.7 Quad Core
    Sieć
    T-Mobile, Plus
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    No to przyjdzie mi sprawdzić w praktyce, jak działa gwarancja w Polsce. Zetka mi się od czasu do czasu grzała przy ładowaniu, aż dzisiaj się usmażyła i umarła na amen. Jutro idzie na gwarancyjny serwis do Swiatandroid.pl (ten sam serwis obsługuje Ainol.pl). Podzielę się wrażeniami, jak już będzie po wszystkim. Mam nadzieję, że szybko.

    AKTUALIZACJA:

    Alleluja! Dzisiaj (19 czerwca) wróciła do mnie moja "zetka" z serwisu MagTechu (Swiatandroid.pl, Ainol.pl). Czekałem miesiąc. Zgłoszenie obejmowało trzy sprawy:

    * podczas ładowania usmażył się i umarł
    * już wcześniej nie reagował na podłączanie do komputera prze USB
    * prawy górny róg ekranu odchodził, co groziło pęknięciem

    W serwisie telefon spędził równo miesiąc. Kontakt był niestety mocno ograniczony - reakcja tylko na pierwszego maila, potem zero odzewu na pytania o stan realizacji, brak na stronie kontaktu telefonicznego (można próbować połączyć się przez kontakty do sklepu internetowego, ale nie zawsze odbierają) i generalnie klimaty garażowe. W każdym razie - naprawa polegała na... przeklejeniu naklejki z numerem IMEI na karcie gwarancyjnej i odesłaniu nowego egzemplarza

    Ale w sumie jestem zadowolony - mam teraz nowiuteńką zetkę, z nowym Androidem JB i bez rysek na ramce. I dowód na to, że gwarancja z Allegro jest realizowana. Po grudzie i bez pośpiechu, ale mimo wszystko tak.
    Ostatnio edytowane przez uggrest ; 19-06-13 o 23:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Windows Phone :: Android :: Forum Windows Phone