Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Motywy i emotki LG P760 L9

Awatar Mice92

Telefon
    LG P760
    ROM
    V20B
    Sieć
    Plus
    Piwa (Postawione)
    8
    Piwa (Otrzymane)
    4

Question Motywy i emotki LG P760 L9

1). Witam. Mam pytanie odnośnie LG L9 głownie chodzi o motywy. Czy można jakoś "doinstalować", dodać bądź pobrać motyw? Mam tylko 4 standardowe, wiem że jest aplikacja w sklepie "Play" lecz irytuje mnie to, że działa ona w tle i plus, minus ciągnie baterie. Głównie nie chce wgrywać "roota" bo to mój 1-wszy telefon z systemem "Android", więc jestem zielony i z tego co przeglądałem to dla kilku aplikacji nie będę tracił gwarancji i mieszał.

2). Jeszcze chodzi o emotki, u mojej dziewczyny w Sony Xperia Arc S tam gdzie mamy do wybory znaki, po przyciśnięciu ma tam również emotki, czy to też da rade jakoś zmienić bo troszku irytuje mnie klikanie te 3 kreseczki, potem emotki, a następnie wybieranie.

3). Oraz wiem, że było już trochę tematów z przenoszeniem aplikacji na kartę SD, ale czy nie ma jakiejś odpowiedniej metody by je przenieść? Bez root'owania j/w.
    Po prostu 2 gry (mało MB) + GTA 3 + MAX PAYNE i pupa brak miejsca.
    Ostatnio edytowane przez Mice92 ; 11-02-13 o 23:06

Awatar elvis22

Telefon
    XPERIA Z2
    ROM
    4.4.4 stock
    Sieć
    Orange
    Piwa (Postawione)
    20
    Piwa (Otrzymane)
    213

Domyślnie

1 . nie ma innych motywów oficjalnych . można jedynie samemu sobie edytować lub pójść na łatwiznę i pobrać gotowe zrobione przez kogoś ;p (wymagany root)

2 . nie wiem nie używam emotek , ale chyba tego nie zmienisz . jedynie możesz pobrać inną klawiaturę lub aplkacje sms.

3 . bez roota nie przeniesiesz aplikacji na kartę .. są jedynie wyjątki jak np the bards tale które pobierają się z automatu na kartę ale bardzo mało jest takich gier..