Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Jak zgrac zdjecia z telefonu na koputer

Awatar szati7777

Telefon
    Sony Xperia tipo
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

Unhappy Jak zgrac zdjecia z telefonu na koputer

Witajcie mam problem ze zgraniem zdjęc z telefonu na komputer.... Zainstalowałam PC companion ale na pamieci masowej działa tylko zewnętrzna karta pamięci wbudowana nie (idze zgrac pliki z komputera na telefon) natomiast z tel na komputer nie idzie.... jesli przełącze na tryb przesyłania multimediow automatycznie nie ma łącznosci telefonu z komputerem przez kabel USB....
    zgrałam Android commander 0.7.9.11 na kompa zeby moze to cos pomogło i nie wiem co dalej, jak go zsynchronizowac z telefonem by za jego pomoca wrzucac zdjecia z tel na komputer? Dodam ze to moj pierwszy smartfon i zupełnie nie znam się na tym prosze doradzcie i dajcie jakies wskazówki co mam zrobic :zdziwko:

Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    2

Domyślnie

Po co PCC? Nie można wejść normalnie na TIPO wykrywane jako przenośne urządzenie multimedialne i z folderu DCIM zgrać zdjęcia?

Jeśli komp nie widzi w ten sposób telefonu to spróbuj wyłączyć debugowanie usb w opcjach programistycznych.

Awatar szati7777

Telefon
    Sony Xperia tipo
    Sieć
    T-Mobile
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

Domyślnie

Nie mozna... Początkowo zaninstalowałam PC compation do zgrywania plików ale, ze one ida tylko w jedną strone tj. z komputera na telefon to zainstalowałam android comander 0.7.9.11 teraz wyłączyłam debugowanie usb ale automatycznie nie mam połaczenia miedzy tel a komputerem w android commander chciałam za jego pomocą przesyłac zdjęcia z tel na komputer tylko nie wiem jak o_O...

Telefon
    Sony Xperia Tipo
    Sieć
    Play
    Piwa (Postawione)
    1
    Piwa (Otrzymane)
    19

Domyślnie