mattaj86

Super Members
  • Zawartość

    1667
  • androcoin

    21 
  • Bieżący miesiąc

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Otrzymane piwa: 555

1 obserwujący

O mattaj86

  • Tytuł
    Banita
  • Urodziny 4 Listopad

Kontakt

  • GG
    6271543

Informacje

  • Model Telefonu
    Sony Xperia M5 E5603 Gold
  • Skąd
    Karkonosze
  • Sieć
    Orange
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Firmware
    Marshmallow 6.0.1 CE1 30.2.A.1.21
  • Kernel
    Stock
  • Theme
    Xperia™ Theme: Copper

Ostatnie wizyty

587 wyświetleń profilu
  1. @phela133 Ślij do serwisu bo uwaliłeś płytę główną. Też tak mi się stało przy downgrade do 5.1. dodana zawartość Swoją drogą, ciekawe dlaczego niemożliwy jest powrót do 5.1. We flashtool nie było problemu nigdy.
  2. Po mailowym upomnieniu dostałem pismo na maila. Mam nadzieję że będzie respektowania w przyszłości.
  3. w kwicie naprawy nie było ani słowa o gwarancji, ale na maila odpowiedzieli. Od wymiany płyty głównej jest nowa 24 miesięczna gwarancja
  4. Zobaczymy co będzie na kwicie naprawy. Napisałem jeszcze maila do nich. W internecie w statusie naprawy nic nie ma.
  5. Panowie, czy po wymianie płyty głównej (nowy IMEI) jest gwarancja kontynuowana, czy serwis daje nową gwarancje, 24 miesiące od dnia naprawy?
  6. @wikary89 wysłałem telefon do w-support. "naprawa była niemożliwa,... wymieniono płytę główną" czyli telefon się uceglił... ważna że naprawili
  7. jeżeli masz gwarę to nic nie będzie cię to kosztować. ja wysłałem bo też stało mi się to samo. chciałem się cofnąć z 6 do 5.1 i telefon ucegliłem. dziś wysłałem do serwisu.
  8. mam identycznie, dokładnie to samo. flash był z sukcesem, wszystko poszło ładnie pięknie a tu telefon się nie uruchamia. świeci się jedynie czerwona dioda po podłączeniu do ładowarki. po podłączeniu do PC to samo @Piotr Peljan wysłałeś telefon do serwisu? naprawili?
  9. no! i wymienili, ramkę przedni i tylny panel. Telefon jest jak nówka opłacało się z nimi kłócić i walczyć o swoje
  10. walczyłem trochę z serwisem, i w końcu kazali mi przysłać telefon na ich koszt żeby przeprowadzić diagnostykę. urządzienie jest w trakcie naprawy, więc przyjęli reklamację swojej naprawy. Zobaczymy jak będzie wyglądał gdy wróci od nich.
  11. Dostalem dzis odpowiedz z serwisu. Napisali mi ze pomiedzy ramkę a etui dostal sie piasek i porysowal mi ramkę telefonu, i mogą to naprawic ale odpłatnie. Juz bardziej bzdurnego tłumaczenia nie słyszalem I co robic? Pisać do sony? Porysowali mi telefon i wygieli ramke i zwalają na mnie...
  12. wysłałem m5 do serwisu z całą listą uszkodzeń, naprawili tylko nie działającą słuchawkę i wgrali nowe oprogramowanie, ale przy tym porysowali mi całą ramkę w telefonie. zobaczcie sami: https://drive.google.com/open?id=0B9PbcHQQCYzqU1JmLXFlaGNTYjA zgłosiłem już reklamacje, pani w mailu kazała przesłać zdjęcia.
  13. ewentualnie jakis custom, choć wątpię bo na xda poprzednie wersje nawet nie mają customów.
  14. Na sharp 43" nie ma problemu. Wlaczam w telewizorze wi-di, w telefonie wchodze w lacznoszc xperia i kopia lustrzana. Laczy sie bwz problemu.
  15. Mam też problemy z tym telefonem, m. In. Sam się czasami wyłącza i ślę go w poniedziałek do serwisu bo padł mi jeszcze głośnik w słuchawce. @goldenrc ślij na gware i nie nie cackaj