nocny_Marek

Użytkownik
  • Zawartość

    402
  • androcoin

    18 
  • Bieżący miesiąc

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Otrzymane piwa: 39

O nocny_Marek

  • Tytuł
    Senior Member

Informacje

  • Tablet
    Tab 3 Lite
  1. Pobierz sobie i przetestuj, darmowy tydzień chyba na to wystarczy?
  2. Ależ skąd, ten podział ma niewiele wspólnego z ETA. Po prostu błędnie zakładasz że to kluczowy parametr. Widocznie objazd drogami asfaltowymi był tak długi, że nie opłacało się objeżdżać odcinka szutrowego. Dlatego w AM nazywa się to unikanie a nie wykluczanie. W AM możesz ustawić ten próg opłacalności wg swoich preferencji (w zakresie 1-5 km). Poza tym ta twoja historia miała miejsce ładnych parę lat temu w bliżej nieokreślonym miejscu i okolicznościach, więc trudno dziś dociekać czy to był błąd mapy, programu, czy może zwyczajna nieumiejętność obsługi. A tak na marginesie to zdarzało mi się jechać setką po wybornej szutrówce i nawet nie trzydziestką po okrutnie dziurawym asfalcie - zupełnie wbrew twojej logice podziału na drogi gruntowe i twarde.
  3. Ile razy jeszcze ci tłumaczyć, że w AM płyty betonowe czy trylinka to najniższa kategoria dróg twardych, Możesz włączyć jej unikanie w ustawieniach programu. Nie zrobiłeś tego więc poprowadziła cię tak jak sobie tego życzyłeś.
  4. Ale algorytmy wyznaczania tras inne, tu Sygic TomTomowi nie dorównuje. Chyba miesiącach, ZTCP bywało, że różnica w mapach sięgała 2 lat.
  5. Taaa, szczególnie drobna jest ta niedogodność kiedy punkt początkowy trzeba przesunąć z Wrocławia do Olsztyna, albo z Łodzi do Pampeluny. Ale skoro potrafisz dokonać tego jednym ruchem palca to chylę czoła ... Mistrzuuu! :-)))
  6. Doskonałym tego przykładem może być funkcja, której w Sygicu poszukiwał NewNickPL. W AM trzeba topornie wskazać miejsce na mapie i następnie pracochłonnie przytrzymać w tym miejscu palec aby wywołać menu w którym mozolnie trzeba wcisnąć przycisk START. To takie obrzydliwie banalne i męczące, zwłaszcza w porównaniu z jakże intuicyjnym brakiem możliwości wskazania dowolnego miejsca na mapie jako początku trasy :-)))
  7. Jak pięknie potrafisz dorobić filozofię do babola. Prawie uwierzyłem że wykastrowanie jednej z podstawowych funkcji nawigacji to niezaprzeczalna zaleta Sygica. LOL.
  8. Do tego nie trzeba żadnych ukrytych (ani nieukrytych) aktualizacji, po prostu nanosi się drogę w budowie i zaszywa w mapie planowany termin otwarcia. Jeśli drogowcy wyrobią się w terminie, to dla laika może to wyglądać jak jakaś tajna aktualizacja. Jak się nie wyrobią to mapa będzie prowadzić drogą będącą jeszcze w budowie, a jak się sprężą przed terminem, to będzie odwrotnie - nie poprowadzi nowo otwartą drogą, mimo że ta będzie już naniesiona na mapę.
  9. Powiem tak, patrząc na ten przypadek syntetycznie, zamknięcie mostu spowodowało konieczność objazdu, który akurat w tym miejscu jest wyjątkowo krótki Najwierniej odzwierciedla sytuację mapa OSM, którą jako zwycięzcę umieściłem na samym środku obrazka, poza OSM na podium stoją NE i AM.
  10. To może inaczej, z punktu widzenia każdej mapy samochodowej są tam 2 ulice, 2 mosty, 2 obiekty. (przynajmniej tych które znam, a znam dosyć sporo) To pewne uproszczenie, ale nie przyszło mi do głowy że ktoś będzie twierdził że to jest jeden most który jest przejezdny, a tylko jedna jego nitka jest w remoncie, gdybym to przewidział, napisałbym tamto zdanie bardziej precyzyjnie. W każdym bądź razie pisząc 'most' miałem na myśli dokładnie i tylko tę jego zamkniętą nitkę, która na mapach jest rysowana oddzielnie:
  11. Tak, tak, spudłowałeś wiem że reszta jest przejezdna, tylko że z niej nie wjedziesz na Barbary.
  12. Nie popadajmy w paranoję podejrzliwości, może na 100% nie wiadomo ale ponad 90 na pewno. Ok 1/3 miejsc z tej listy znam osobiście, inne nie pozostawiają żadnych wątpliwości, np. jeżeli informacja o zamkniętym moście na Dworcowej w Gliwicach jest opatrzona >>takim zdjęciem<< i dostępne informacje mówią o zakończeniu budowy w połowie przyszłego roku, to głupotą byłoby twierdzić, że most być może jest przejezdny. Teoretycznie może się zdarzyć, że w którymś z w/w miejsc (czytaj nie da się tego wykluczyć) nastąpiła już zmiana, o której jeszcze jest cicho w internecie, a wie już o niej GM od jakiegoś uźytkownika, ale to na pewno nie wpłynie znacząco na całokształt. Jeśli np. na stronie gminy Uniejów jest dostępna informacja o otwarciu przed miesiącem DW473 do węzła łączącego Uniejów z autostradą A2, a na mapach Google jest ona ciągle zamknięta to nie będziesz chyba próbował twierdzić, że to właśnie GM ma rację a nie inne nawigacje w których ta droga jest już dawno otwarta?
  13. No to teraz juz wiesz W następnym wydaniu map pojawi sie jako dostępna offline (wbudowana w mapę), czyli np. dla użytkowników WCE którzy nie maja na swoich urządzeniach dostępu do internetu, reszta ma takie zmiany (zamknięcia/otwarcia/kierunkowości - jak w przykładach, których multum wpisałem w poście wyżej) w ciągu 2 minut od ich wprowadzenia (co tyle odświeża się LD).
  14. Teraz był mowa o remontach i w tym kontekście pisałem o 2 liderach AM i NE. Chętnie poczytam więcej, byle nie z cyklu opowieści przy ognisku... Co do liderów i mojego zdania, że GM wyraźnie od nich odstaje, to żeby nie być gołosłownym podeprę się argumentami ze swojego śląskiego podwórka, wg schematu: utrudnienie/remont AM - NE- GM (T-uwzględnia, N-nie uwzględnia): 1. zamknięta DW907 Boronów-Dębowa Góra T - T - N 2. zamknięta DW794 Pradła-Sierbowice T - T - N 3. zamknięta DW901 Zacharzowice-Pyskowice T - T - T 4. zamknięty wiadukt DW426 Strzelce Op. T - T - T 5. otwarty zjazd z A4 do Mysłowic T - T - N 6. zamknięta ul.Malownicza Częstochowa T - N - N 7. zamknięta Obr.Poczty Gdańskiej Jaworzno T - T - T (ale tylko AM uwzględnia że nie da się przejechac w poprzek OPG ulicami Krótką i Sławkowską) 8. nowy łącznik DK79-al.Tysiąclecia w Jaworznie N - N - T 9. zamknięty przejazd ul.Hallera przez DK1 Pszczyna T - T - N 10. zamknięta łącznica-zjazd z DK 81 na Tychy w Mikołowie N - T - T 11. zamknięta ul. Zielona Czechowice-Dziedzice T - N - N 12. 1-kierunkowe ulice w Świętochłowicach (bodajże od 2014r.) (Niedurnego, Miarki, Hibnera, Mańczyka, Ligonia, Miczurina, Piastowska, Kasprzaka, Powstańców W-wy) T - N - N 13. 2 nowe ronda Chorzów Planty Śl. T - T - N 14. zamknięta ul. Sikorskiego Libiąż T - T - N 15. zamknięta 3-maja w Sosnowcu T - T - T 16. Sarnów ul. Podgórna - nowe połączenie z DK86 przez nowy węzeł i zlikwidowane stare połączenie T - T/N - T/N (w GM brak połowy węzła, w NE Podgórna jest nie przepięta) 17. zamknięta Piłsudskiego w Zawierciu T - N - N 18. nowe rondo na DK79 w Zawierciu T - T - N 19. zamknięty wiadukt na ul.Ujejskiej w Dąbrowie Górn. T - T - N 20. zamknięty most na Dworcowej w Gliwicach T - T/N - N (w NE most niby zamknięty, ale prowadzi po nim na ul św. Barbary) 21. otwarta ul Sempołowskiej w Bielsku B. N - T - N Gdyby zrobić z tego rankig, wyjdzie tak: AM -18/21 NE - 15/21 GM - 6,5/21 Dlatego ośmielam się polemizować z twoim 'Najlepiej wypada tu zwykle google maps', bo jestem przekonany, że gdyby zrobić podobny przegląd z twoich okolic to jego wyniki zbytnio by się od moich nie różniły.
  15. To prawda, ale skoro marekwarowi ciągle się wydaje że 'nokautuje', to mu pokazuję że tylko bezradnie macha łapkami i mieli powietrze, żeby mniej zorientowani czytelnicy forum nie wzięli przypadkiem tych 'nokautów' za dobrą monetę :-) Chyba tylko dlatego, że na Twoim lokalnym podwórku znalazło się kilku zaangażowanych google-edytorów, bo w skali kraju wypada już zdecydowanie gorzej od obu krajowych liderów. (mam tu na myśli konkretnie zamknięcia i zmiany organizacji ruchu z powodu remontów)