zielass

Użytkownik
  • Zawartość

    370
  • androcoin

    14 
  • Bieżący miesiąc

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Otrzymane piwa: 32

O zielass

  • Tytuł
    Zarejestrowany +
  • Urodziny 1 Marzec

Informacje

  • Model Telefonu
    P9 Lite
  • Sieć
    Plus
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

167 wyświetleń profilu
  1. Chociaż ostatnio montowałem HGST do mojego laptopa i zjechał mi w trakcie klonowania na kafelki z 40cm - o dziwo nic się nie stało. Coś mam pecha do wewnętrznych Seagateów 2.5". : P Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  2. Jak mam wytłumaczyć osobie nie obeznanej z tematem, że laptopa z dyskiem HDD nie powinno przenosić się podczas pracy? Jak większość obeznanych w temacie wie zapewne, że do uszkodzenia dysku mechanicznego potrzeba niewiele wysiłku. Jak dobijałem starego zawalonego badami Seagate Momentus 500GB wystarczyło obrócić laptopa o 90 stopni i dysk tego nie przeżył. : D
  3. Za pierwszym razem poszedł gwarancyjnie.
  4. To jak mam to rozgryzc? Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  5. Byłem u RPK. Pani kazała nam odebrać telefon i oddawać go w punkcie gdzie była zawierana umowa z tytułu rękojmi i żądać rozwiązania umowy ze zwrotem poniesionych kosztów abonamentu. Pominę fakt, że wtedy kiedy oddawałem telefon pierwszy raz (wtedy co miesiąc czekałem) babsko z Plusa nie wpisało dat w papierach. Jutro ojciec idzie ze mną na wojnę do nich. Napiszę pismo i zobaczymy co odpowiedzą. Ręce mi już do jasnej ciasnej opadają po prostu.
  6. Czy "pe dziewiątki lajt" w wersji na Polskę się niczym nie różnią od wersji na inne regiony świata? Są może jakieś różnice w wadze całego urządzenia czy coś w ten deseń. Kto wie czy na nasz kraj nie biją egzemplarzy z bardziej lichego stopu i to dlatego się wygina. Na anglojęzycznych forach nic na ten temat nie mogę znaleźć, a chińskiego niestety nie ogarniam.
  7. Mój telefon raczej nie wygiął się z mojej winy. Do wyglądu telefonu przez pierwszy rok przykładam większą wagę niż do własnego /ciach/, że tak powiem. (A w zasadzie to napiszę.) Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  8. Dokładnie tak jak piszesz ggizmo. Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  9. Że mną nie jest aż tak bardzo źle. Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  10. Na np. A5 2016 go nie wymienie. Ma o kant tyłka potłuc skaner linii papilarnych i nie ma diody powiadomień. Co polecacie zamiast P9 Lite? Tj. wyżej must have to dioda powiadomień i precyzyjny skaner linii papilarnych, 5+ cali FHD, mocna bateria i obudowa z dobrych jakościowo materiałów. Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  11. W przypadku abonamentu można mówić o wymianie sprzętu na inny model innego producenta z ewentualną dopłatą? Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  12. U mnie /ciach/ zażądali kosmicznych 500zł. Sorry Natan. Musiałem.
  13. Myślalem nad zebraniem się wszystkich użytkowników z tym problemem i uderzyć do Inspekcji Handlowej. Wypaliłoby? Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  14. Ja się /ciach/ na kotleta. Trzymiesięczny telefon na złom, bo projektanci-żółtki zastosowali stop z puszek po VIPie z Biedronki. Wysłano z klamki od zaporożca. (Acer Z205)
  15. Telefon po drugiej wizycie w serwisie. (pierwsza w Pulsar w Łodzi, a druga w CCS Piaseczno) Znowu stwierdzono uszkodzenie mechaniczne. Mój tata (Prawowity właściciel sprzętu) dzwonił i pytał się czy wiedzą może jak można celowo wygiąć tak telefon bez roztrzaskania go. Serwis pokwapił się wysłać zdjęcia. Uwaga, trzymajcie się mocno! Zakładając, że widzieliście już zdjęcia w spoilerze - ja się pytam. Czy "ludzie" "pracujący" w tym "serwisie" w ogóle mają jakiekolwiek kompetencje? Te zdjęcia obrazują w jaki sposób mogło dojść do usterki? Mam nadzieję, że gdy będzie trzeba go odebrać sprzęt nie będzie w jeszcze "lepszym stanie" po "naprawie" tego "serwisu"... Ręce opadają. Tak więc każdemu mogę odradzić zakup takiego (ekhem) "porządnego" sprzętu z "fachowym" "serwisem" jakim jest CCS. dodana zawartość