POLAK1929

Zarejestrowany
  • Zawartość

    14
  • androcoin

    39 
  • Bieżący miesiąc

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Otrzymane piwa: 2

O POLAK1929

  • Tytuł
    Nowy użytkownik ☘️

Informacje

  • Model Telefonu
    HAMMER AXE LTE
  • Sieć
    Play
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. No właśnie ja tak miałem.Na kitkacie ładowałem raz na tydzień maksymalnie.Telefonik śmigał aż miło.Niestety podkusiło mnie i znowu wysłałem im do serwisu.Wgrali mi wersję 1.0.13 Marshmallow i du*a.Sami wiecie jak chodzi na andku 6.0.TO JUŻ MÓJ OSTATNI MYPHONE!!!!!CIENKI SERWIS AŻ ŻAL D....E ŚCISKA!!!!POZDRAWIAM
  2. SIEMANKO. Jasne że można.Sami proponują żeby zrobić downgrade do kitkata 4.4.4.Pozdrawiam
  3. Dzięki za info koledzy.Niestety pozostaje pozbyć się Hammerka i upolować coś normalnego.Czekam na Xcovera 4 .Może okaże się lepszym zakupem.Myphonom już zdecydowanie dziękuję.Jak można się tyle czasu pier......z aktualizowaniem androida i dalej du*a goła z tego.Powodzenia z poszukiwaniami nowych smartów.Pozdrawiam
  4. Witam ponownie. Z tego co się orientuję to serwis nie ma pomysłu jak rozwiązać problem z deep sleep.Sugerują,że android w wersji 6.0 szybciej eksploatuje baterię i jedynie można cofnąć androida 6.0 do poprzedniej wersji kitkat 4.4.4.Czekam na opinie kolegów ktorzy znowu wysłali sprzęt do serwisu a mieli wersję 1.0.13.Dajcie znac.pozdr
  5. U mnie ta apka nic nie zmieniła.Telefon dalej żyje swoim życiem.Raz wchodzi w deep sleep a raz nie.Bedzie konieczny serwis znowu!!!!
  6. U mnie podobnie jak u Wojciecha Roszczyka jesli telefon nie wejdzie w deep sleep bateria leci 1%/h.Bedzie ponowna wysyłka do serwisu.
  7. U MNIE COS JEST NIE DO KOŃCA OK Z DEEP SLEEP.NIE ZAWSZE TELEFO W NIEGO WCHODZI.Przy wyłączonym ekranie na 50godz. 28min w głębolim śnie telefon był 19godz 36 min.Jak tam u was?Pozdrawiam
  8. Witam.U mnie też wgrali wersję 1.0.13.Bateria po nocy spadła 2% więc jest poprawa.To tak na szybko.resztę będę obserwował i dam znac.Pozdr
  9. Witam.Czekam na powrót swojego i dam znać co i jak.Ciekawe jakie będą opinie kolejnych użytkowników.Pozdrawiam
  10. Witam kolegów ponownie. wyślę im znowu z premedytacją a potem będę walczył o zwrot kasy lub wymianę na nowy telefon.To już będzie 4 wizyta w pseudo serwisie.Pozdr
  11. WITAM. Dostałem dzisiaj info z serwisu,że wszystkie poprzednie usterki oraz praca baterii zostały poprawione.Jak będzie w praktyce?Pozdrawiam
  12. WITAM. Czyli kolejna klapa z nową aktualizacją???Szkoda bo miałe nadzieję,że uporają się z tą sprawą.No nic trzeba czekać na rozwój sytuacji.Pozdrawiam
  13. Czekam na wasze opinie i rezultaty po aktualizacji.Ja już 3 razy wysyłałem i znowu mam kitkata.Teraz nie spieszę się z wysyłką.Dajcie znac.
  14. WITAM WSZYSTKICH. Wczoraj mój Hammerek Axe Lte po trzech(3)wizytach w serwisie i nieudanych zmianach oprogramowania(z kitkata na marshmallow)znowu dostał wersję androida 4.4.4 kitkat.Telefon zakupiłem w połowie września 2016r.Podczas użytkowania z androidem 6.0 miałem same problemy jak koledzy wyzej.Zobaczę jak po powrocie do starej wersji andka.RĘCE OPADAJĄ Z TYM SERWISEM I GÓLNIE Z TĄ PSEUDO FIREMKĄ!!!! Ciekawe czy jeszcze podejmą się próby aktualizacji do wersji 6.0.Pozdrawiam