Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wykrywa' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukuj po tagach

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukuj po autorze

Typ zawartości


Forum

  • Społeczność android.com.pl
    • Regulaminy Forum
    • Przywitaj się!
    • Android.com.pl
    • Konkursy
    • OFF-Topic
    • FAQ Android
  • Android
    • Nowości i plotki
    • FAQ Android
    • Android 8.0 Oreo
    • Android 7.0 Nougat
    • Android 6.0 Marshmallow
    • Android 5.0 Lollipop
    • Android 4.4 KitKat
    • Archiwum Android
    • Inne Systemy
    • Software PC
  • Gry i Aplikacje
    • Gry i Aplikacje
    • Multimedia
    • Modyfikacje Wizualne
  • Co i gdzie kupić
    • Zakupy w Chinach
    • Co kupić
    • Operatorzy Sieci Komórkowej
    • Centrum GSM
  • Dział dla Developerów oraz Programistów
    • Dział dla Programistów
    • Dział dla Developerów
  • Modyfikacje Android OS
    • Moduły XPOSED
    • Poradniki, modyfikacje Android OS
    • Pomoc Techniczna, Dyskusja Ogólna
    • Szukam modyfikacji
  • SmartWatch / SmartBand
    • Samsung Galaxy Gear
    • Sony SmartWatch
    • Moto 360 by Motorola
    • LG SmartWatch
    • Huawei Watch
    • Asus ZenWatch
    • Pozostałe Smartwatch
    • SmartBand
    • Co kupić/wybrać.
  • Android TV
    • Android TV
    • Mini PC
  • Akcesoria
    • Uniwersalne akcesoria
  • Google - Telefony/Tablety
    • Forum Google
    • Huawei Nexus 6P
    • LG Nexus 5X
    • Motorola Nexus 6
    • LG Nexus 5
    • LG Nexus 4
    • Archiwum Google
    • Pozostałe Google
  • HTC - Telefony
    • Forum HTC
    • HTC U11
    • HTC 10
    • HTC One (M9)
    • HTC One (M8)
    • HTC Desire 820
    • Archiwum HTC
    • Pozostałe HTC
  • LG - Telefony
    • Forum LG
    • LG V30
    • LG G6
    • LG G5 (H850)
    • LG V10 (H960)
    • LG G4 (H815, H818)
    • LG G3 (D855)
    • LG G2 (D802)
    • LG K10 (K420N, K430ds)
    • LG G3 S ( D722v, D722)
    • LG G2 Mini (D620)
    • LG Spirit 4G LTE (H440, H440y, H440n)
    • Archiwum LG
    • Pozostałe LG
  • Samsung - Telefony
    • Forum Samsung
    • Samsung Galaxy S9+
    • Samsung Galaxy S9
    • Samsung Galaxy S8 + (SM-G955F)
    • Samsung Galaxy S8 (SM-G950F)
    • Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
    • Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)
    • Samsung Galaxy S6 Edge+ (SM-G928F)
    • Samsung Galaxy S6 Edge (SM-G925F)
    • Samsung Galaxy S6 (SM-G920F)
    • Samsung Galaxy S5 (SM-G900F)
    • Samsung Galaxy Note 8
    • Samsung Galaxy Note 5 (SM-N920)
    • Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910)
    • Samsung Galaxy Note 3 (SM-N9005)
    • Samsung Galaxy S5 Mini (SM-G800F)
    • Samsung Galaxy S4 Mini (GT-I9190, I9192, I9195)
    • Samsung Galaxy A5 2017 (SM-A520F)
    • Samsung Galaxy A5 2016 (SM-A510)
    • Samsung Galaxy A3 2016 (SM-A310)
    • Samsung Galaxy A5 (SM-A500F/FU)
    • Samsung Galaxy A3 (SM-A300H/DS/HQ)
    • Samsung Galaxy J5 2016 (SM-J510F, SM-J510FN)
    • Samsung Galaxy J5 (SM-J500F, SM-J500FN)
    • Archiwum Samsung
    • Pozostałe Samsung
  • Sony - Telefony
    • Forum Sony
    • Sony Xperia XZ (F8331)
    • Sony Xperia Z5 (E6603, E6653)
    • Sony Xperia Z5 Compact (E5803, E5823)
    • Sony Xperia Z3 (D6603, D6643, D6616)
    • Sony Xperia Z3 Compact (D5803, D5833)
    • Sony Xperia Z2 (D6502, D6503, D6543)
    • Sony Xperia M5 (E5603)
    • Sony Xperia M2/M2 Dual (D2303, D2305, D2306) / (D2302)
    • Archiwum Sony
    • Pozostałe Sony (SE)
  • Motorola - Telefony
    • Forum Motorola
    • Motorola Moto G5/G5+
    • Motorola Moto G4/G4+
    • Motorola Moto X Play
    • Moto X Style
    • Motorola Moto G 3rd (2015)
    • Motorola Moto G (2014)
    • Motorola Moto G
    • Moto E 2nd Gen. 4G (XT1524, XT1527)
    • Archiwum Motorola
    • Pozostałe Motorola
  • Huawei - Telefony
    • Forum Huawei
    • Huawei P10
    • Huawei P9
    • Huawei P8
    • Huawei Mate 10 Pro
    • Huawei Mate 10 Lite
    • Huawei P10 lite
    • Huawei P9 Lite
    • Huawei P8 Lite
    • Huawei Honor 8
    • Huawei Honor 7
    • Huawei Mate 9
    • Huawei Mate 8
    • Pozostałe Huawei
    • Archiwum Huawei
  • Xiaomi - telefony / MIUI
    • Forum Xiaomi
    • Xiaomi Mi A1
    • Xiaomi Mi6
    • Xiaomi Mi5 (5s / 5s Plus)
    • Xiaomi Mi4 (Mi4 / Mi4i / Mi4c / Mi4s)
    • Redmi 4 (Pro/4A/X)
    • Xiaomi Redmi 3 (3 / 3 PRO / 3S)
    • Redmi Note 4 (MTK / X)
    • Redmi Note 3 (MTK / PRO / SE)
    • Pozostałe Xiaomi
    • Archiwum Xiaomi
  • OnePlus - Telefony
    • Forum OnePlus
    • OnePlus 5T - A5010
    • OnePlus 5
    • OnePlus 3T
    • OnePlus 3 - A3003
    • OnePlus One - A0001
    • Pozostałe modele - OnePlus
  • Lenovo - Telefony
    • Lenovo P2
    • Lenovo K6 Note
    • Lenovo K3/K3 Note
    • Lenovo K5/K5 Plus
    • Archiwum Lenovo
    • Pozostałe Lenovo
  • Asus - Telefony
    • ZenFone 5 (A501CG)
    • ZenFone 2 (Z00AD)
    • Archiwum Asus
    • Pozostałe Asus
  • myPhone - Telefony
    • MyPhone Luna
    • myPhone Next
    • myPhone FUN
    • myPhone Cube
    • Pozostałe myPhone
  • Pozostałe telefony z Android OS
    • Alcatel - Telefony
    • GoClever - Telefony
    • Overmax - Telefony
    • Pentagram - Telefony
    • Kazam
    • Kruger & Matz - Telefony
    • Prestigio
    • Meizu - Telefony
    • ZTE - Telefony
    • Nokia - Telefony
    • Archiwum Pozostałe Telefony z Android OS
    • Pozostali Producenci - Android OS
    • Pozostałe tematy
  • Tablety z Android OS
  • Asus - Tablety
    • Asus Eee Pad Transformer TF300
    • Archiwum Asus
    • Pozostałe Asus
  • Samsung - Tablety
    • Samsung Galaxy Tab S
    • Samsung Galaxy Note 10.1" 2014 Edition
    • Samsung Galaxy Note 10.1” 2012 Edition
    • Samsung Galaxy Tab 4
    • Samsung Galaxy Tab 3
    • Samsung Galaxy Tab 2 P51x0 10.1”
    • Samsung Galaxy Tab 2 P31x0 7”
    • Archiwum Samsung
    • Pozostałe Samsung
  • Pozostałe Tablety Android OS
    • Dell
    • GoClever - Tablety
    • Kiano - Tablety
    • Lark - Tablety
    • Lenovo
    • LG
    • Manta
    • Modecom
    • NTT
    • Overmax
    • Pentagram
    • Prestigio
    • Sony
    • Archiwum Pozostałe Tablety Android OS
    • Pozostali Producenci - Tablety Android OS
  • Tablety/Notebooki Windows OS
    • Asus
    • Acer
    • Lenovo
    • Pozostali producenci
    • Forum Tablety/Notebooki Windows OS - Sugestie i Problemy
  • Pozostałe urządzenia z Android OS
    • Netbooki Android OS
    • Implementacje systemu Android w innych urządzeniach
    • Pozostałe akcesorium.
  • Pozostałe
    • Test
    • Kosz

Znaleziono 53 wyników

  1. Bluetooth nie wykrywa urządzeń

    Witam. Czy ktoś z Was miał już jakiś problem z działaniem bluetooth na androidzie 7.0. Dotychczas wszystko działało ok, a po aktualizacji telefon nie wykrywa żadnych urządzeń, przy czym sam jest wykrywany. Macie jakieś rozwiązanie tego problemu?
  2. Witam. Mam taki problem, mianowicie mój huawei nie wykrywa żadnej karty pamięci poza kartą 2 gb. Jaka może być tego przyczyna ? Dodam, że karty są firmowe, oryginalne i na pewno nie są uszkodzone, bo w innych telefonach są wykrywane.
  3. Nie wykrywa

    EO! Niedawno dostałem telefon Samsung Galaxy Grand II i mój komputer nie widzi go i nie mam pojęcia co robić! :| Proszę pomocy!
  4. Witam. mam pewien problem kupiłam słuchawki bluetooth model XA-06 wydane przez siec O2 i problem mam taki ze tel nie wykrywa ich sgsII rom kh3 proszę o jakaś pomoc dziękuje.
  5. Posiadam juz od dawna HTC Wildifre ale dopiero teraz dowiedzialem sie ze jest cos takiego jak HTC Sync. Mam problem a mianowicie zainstalowalem aplikacje z telefonu wszystko bylo ok, jednak potem program nie chciał zainstalowac jednego ze skladników : "HTC Driver Installer 3.0.0.008". No i po tym pokazalo sie ze mozna to kontynuowac wiec skonczylem całą instalacje. Potem w telefonie wlaczylem opcje debugowania i podlaczylem przez usb jako to HTC Sync i telefon szukał szukał i nic;| Miał ktoś kiedyś taki problem ;/ Dziekuje bardzo za pomysł
  6. Witam, chciałbym zmienić w telefonie ROM na stockowy, ale RUU nie wykrywa mojego telefonu. Nie jest wykrywany nawet w HTC Sync ani w eksloratorze. W telefonie wyświetla się, że niby wszystko jest okej. Mam win7 64bit, kabel dobry, próbowałem po Win7 32 bitową i to samo. Zmieniałem też porty USB i nadal nie wykrywa. Może mógłbym zmienić ROM na stockowy bez pomocy komputera? Może potrzebne są jakieś sterowniki? Win7 niby coś instaluje sterowniki ale wywala w końcu że urządzenie ma awarię, albo że nie można zainstalować sterownika..
  7. Witam, po ostatnim testowaniu kilku odtwarzaczy muzycznych zauważyłem, że w endomondo nie działa mi stockowy odtwarzacz muzyczny. Po usunięciu wszystkich odtwarzaczy endomondo wyrzuca mi tekst "endomondo nie może uruchomić odtwarzacza muzyki na tym telefonie". Jak miałem playerpro czy mixing to pokazywal je do wyboru. Usuniecie i ponowna instalacja endomondo nie pomogla. Usuniecie wszystkich odtwarzaczy poza stockowym tez nie pomoglo. Reboot rowniez. Czyszczenie ustawień nie przynosi rezultatu. Wipe`a na razie nie chce robic. W sportstracker(by STL) również po ustawieniu opcji wyciszania muzyki podczas komunikatów nie wycisza mi muzyki wiec cos musi byc z tym odtwarzaczem. Ma ktos jakis pomysł? Może ktoś sprawdzić czy u Niego działa endomondo ze stockowym odtwarzaczem bo moze cos przegapiłem... @update: chwilowo problem rozwiazalem instalujac music mod... Dzieki temu automatycznie po kliknieciu nutki w ednomondo otwiera sie music mod.
  8. Witam Mam taki problem chciałem wgrać czystego softa 2.1 do swojego lg gt 540 podczas wgrywania przez KDZ wywaliło mi błąd WPARAM 100, LPARAM 4800 . telefon wykrywa mi jako modem gdy podłączam kabel mam download mogę a gdy chce włączyć czerwona słuchawka staje mi na lg co mam zrobić gdy próbuje znów wgrać przez kdz ten sam błąd co wyżej
  9. witam, a więc mam taki problem, mój telefon nie wykrywa kart SIM, próbowałem wkładać karty kilku operatorów, ale w każdym przypadku jest to samo, na starcie pojawia się ramka z napisem: 'Please insert SIM and reboot phone', karta jest w slocie i na pewno łączy. Problem pojawił się po tym gdy próbowałem zdjąć simlock z telefonu, czy może mi ktoś poradzić co zrobić ?
  10. telefon nie wykrywa wszystkich albumow jakie wrzucam na karte. wrzuca cala muzyke do jednego folderu, kazdy utwor w takim samym formacie (mp3) a na telefonie w standardowym odtwarzaczu i winampie nie ma wszystkich. nie wykrywa ok 5 albumow. na poprzednim telefonie (htc desire z) telefon wykrywał wszystkie na tej samej karcie. wie ktos w czym moze byc problem?
  11. Witam! Mój pierwszy post a zatem...jestem Grzesiek :PP Otóż mój wspaniały HTC Desire Z po włożeniu karty firmy Sandisk (karta 8 GB jak to ma znaczenie...) wywala mi komunikat "Karta SD jest pusta lub zawiera nieobsługiwany.." .. Karta to microSDHC. Formatowałem ją chyba ze 100x i dalej nic. Żeby było śmieszniej, karta po włożeniu do HTC HD kumpla działa bez zarzutów... Na forum nie znalazłem rozwiązania na ten problem więc bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc... :help: Pozdrawiam!!!
  12. HTC Sync nie wykrywa czaczuli

    Siemano Czy wy tez tak macie ?? dzisiaj chciałem w końcu przetestować ten programik a tu klapa czytałem tez inne tematy i pisali ze trzeba włączyć tryb debugowania ale niestety to tez nie pomogło posiadam windows 7 ultimate 32x
  13. Witam Mój problem jest następujący - po zakupie telefonu od razu wgrałem Cyanogenmod. Na tym systemie telefon nie potrafi złapać fixa, po włączeniu odbiornika GPS nie pojawia sie ikona GPS na górnej belce. Na standardowym Froyo od LG nie sprawdzałem. Dodam, że telefon kupiłem EuroRTV, opis telefonu z ich strony mówi że telefon nie posiada odbiornika GPS. Czy to możliwe aby istniała seria P500 bez GPS? A może problem jest po stronie cyanogena? W moim HTC Wildfire trzeba było dograć nowe radio aby GPS działał, może w przypadku LG jest podobnie?
  14. Cześć. Mam T-Mobile Touch G2 (coś w tej kolejności, tak mi się pokazuje w informacjach o telefonie) z androidem 2.1. Zrootowałem go Androotem, wszystko poszło ok (woot! [...]). Chciałem wgrać RM, żeby móc jeszcze wgrać później SalsaSense. Robię więc tak: a potem wykonuję tą instrukcję: Tyle, że kończy się na adb shell reboot bootloader, bo później już jest tylko error: device not found. Wiem, że najłatwiej wgrać clockwork recovery za pomocą rom managera ale ciągle nie mogę się połączyć z ich serwerem (nie korzystam z wifi). Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak wgrać te recovery? Dodam, że wcześniej telefon jest wykrywany w porządku - podłączam go do HTC Sync, później sprawdzam czy w adb devices jest mój telefon, i zaczynam pracę. Aha, po wpisaniu adb shell reboot bootloader pokazuje mi się jakieś menu, w dolnej części ekranu są 3 małe andki.
  15. Witam chciałbym pobrać pliki z dysku z laptopa na karte w telefonie. Chciałbym tego dokonać przez WiFi. Posiadam laptopa emachines E520(Win 7), konfiguruje sieć ad-hoc i tu chyba jest wszystko ok . Teraz telefon w ustawieniach włączam WiFi, dodaje sieć WiFi i jest problem bo pisze poza zasięgiem, a przy WiFi jest przeszukiwanie które trwa i trwa... Wszystko to robię 1 raz nigdy w ten sposób się nie bawiłem. Tel mam od tygodnia, jest na nim andek 2.1. Co mam zrobić aby wszystko działało.
  16. Witam. Kupilem 2 tygodnie temu Galaxy S II z Plusa. W Instalacji aplikacji bylem bardzo oszczedny, bo zainstalowalem w sumie okolo 15 aplikacji z marketu polecanych przez setki tysiecy uzytkownikow. Z telefonem obchodze sie jak z jajkiem. Wczoraj zauwazylem, ze podswietlenie mojego ekaru nie gasnie. Zresetowalem telefon i odrazu wlaczyl sie sam tryb samochodu, zaczal pikac i prosic o polecenie glosowe, telefon "myslal", ze jest ladowany (a byl odpiety od wszystkiego), zaczal sie synchronizowac przez USB przez Kies z komputerem, wlaczyl sie tryb zegaru i ogolnie zaczal zyc wlasnym zyciem. Gdy wylaczam telefon, ten za 3 sek. sam sie wlacza i dalej to samo. Spotkal sie ktos z czyms podobnym? Dzieki. Pytanie: telefon za 2 000 zl, nowy, z kilkoma dodatkowymi potwierdzonymi aplikacjami i takie jaja mi robi? Co to za szajs? EDIT: obecnie gdy go wylacze to sa dwie mozliwosci: albo sam sie wlaczy, albo sa duzo trudnosci z jego wlaczeniem, tzn. nie reaguje ma przycisk, pokazujac w zamian ikonke ze laduje, pozniej ikonke ostrzezenia i termometru. Telefon jest oczywiscie zimny. Jedyne, co tego dnia zrobilem, to zachecony w salonie Play haslem typu "badz ECO, podladuj telefon" polozylem na 15 sekund telefon na takiej tatce podladowujacej telefony i to byl chyba moj blad.
  17. Witam mam problem dzisiaj dostalem swojego samsunga i po wlozeniu karty wszystko dzialalo ale przez chwile. Stracilem calkowicie sygnal i pozniej juz nie moglem nic zrobic. Telefon caly czas wyswietla komunikat ze nie ma w nim karty sim.
  18. Witam, jestem tu nowy i dopiero co pierwszy raz zetknąłem się z systemem andriod. Problem polega na tym że podłączam swojego sgs2 do kompa. Klikam w PC Studio podłącz, szukaj, pokazuje mi się port COM1, klikam połacz i nic. Z boku pokazuje się komunikat żebym na telefonie kliknął PC Suite, ale na telefonie nic się nie pojawia. Co źle robię? Sprawdzałem już różne porty USB ale bez efektu.:facepalm1:
  19. Witam ! Mam wielki problem z motką, mianowicie dziś bawiłem się w instalowanie launchera, jak by mi tego było mało zainstalowałem Auto Memory Manager , no i po tym zaczęły się problemy. Najpierw tel przestal widzieć kartę, komunikat Karta SD zostala usunięta, nie działa aparat, żadna aplikacja która jest powiązana z kamerą. No i teraz przestało działać WIFI. Ma ktoś jakiś pomysł ? Powrót do ustawień fabrycznych nic nie pomógl.
  20. Nie wykrywa baterii.

    Witam mój milestone nie wykrywa mi baterii. Gdy podlaczam ladowarke pod telefon wlacza sie taka "bateria" i zamiast pisac np 10% jest znak zapytania. Nie ładuje mi telefonu i nie moge go wlaczyc. Flashowalem zmienialem roma i ciagle nic. Prosze o pomoc co moge zrobic
  21. Do tej pory tylko 2 razy korzystałem z KDZ FW UPD - na początku, by wgrać ROM'a z fastboot'em. Teraz, gdy muszę wysłać telefon do serwisu, a zatem wgrać oryginalny ROM, programik nie wykrywa telefonu (zarówno wersja ruska jak i anglojęzyczna). Obsługa przez fastboot działa bezproblemowo. Dodatkowo nie umiem telefonu wprowadzić do trybu awaryjnego (Download Mode), co wcześniej nie stanowiło problemu - myślałem, żeby spróbować wgrać właśnie tym trybem. Proszę o jakieś rady dotyczące rozwiązania tego problemu. NAJLEPSZY to byłby oryginalny brandowany ROM od Orange w wersji na fastboota - jeżeli ktoś takim dysponuje, to byłbym wdzięczny. Z góry dzięki!
  22. Witam, dzisiaj zrootowałem swoje Desire GMS za pomocą unrevoked. Niestety po włączeniu telefonu nie wykrywa mi karty SD, sprawdzałem kilka różnych kart i zawsze wygląda to tak samo. Telefon wibruje 3 razy, potem ekran gaśnie i dioda zaczyna mrugać. Telefon nie reaguje wtedy na nic. Po wyciągnięciu baterii i włączeniu go jeszcze raz telefon włącza się bezproblemowo, lecz nadal nie wykrywa karty SD. (przy próbie np. instalacji custom roma z karty za pomocą recovery zwracany zostaje błąd, ze nie znaleziono karty/wskazanej lokacji) Dodam jeszcze, że po sprawdzeniu karty w komputerze na karcie widnieją puste pliki o nazwach: qxdm_20110701_173449_1.dm qxdm_20110701_176489_1.dm Dodam, że próbowałem już przywrócenia ustawień fabrycznych
  23. Witam Mam standardowy problem z kartą raz na jakis czas (klika razy na dzień) wywala mi karte (karta została nieczekiwanie odlączona) oczywisce wszytko pada bo mam link2sd moj system to niebrandowy 2.1 bez zadnych modyfikacji oprócz roota. Wiem że ten temat był już wiele razy porusznay ale jakos nie mogę znalezc konkretnego roziwązania. Mam karte 2gb która była razem z telefonem. pozdrawiam z góry dzięki za odp:)
  24. Mam taki problem: kiedy podłączam telefon do komputera, to telefon sygnalizuje połączenie dźwiękiem ale albo pojawia się komunikat, że nie rozpoznano urządzenia USB: albo nie dzieje się po prostu nic. próbowałem różne porty USB, za każdym razem to samo. Na drugim komputerze to samo, na laptopie kolegi też. Odinstalowałem sterowniki, usunąłem wszystko od Samsunga z kompa, wrzuciłem Kiesa, nadal nic, próbowałem sterowniki z samfirmware też nic. Próbowałem kablem USB kolegi(ma taki sam telefon) i pupcia:( Włączone/wyłączone debugowanie bez znaczenia, przestawiałem na tryb Kies/pamięć masowa, nic to nie dało. Restarty kompa/telefonu, nic, robiłem wipe kilka razy, formatowałem sd... W ogóle jak podłączam telefon, to nie wyskakuje ten komunikat, że aby skopiować pliki, no to od usb... Nie wiem co się stało, bo przedtem normalnie wszystko działało i to na tym samym sofcie, bo mam obecnie Kyrillos' rom v5.3 (Based on XXJPM), kernel Fugumod Kernel v2.4 beta3_fix1... telefonu nie podłączałem do kompa jakiś tydzień, bo miałem remont, komp stał odłączony, wczoraj chciałem coś skopiować na tel i lipa. Dodam, chociaż nie powinno to mieć znaczenia, że telefon trochę się zmoczył, bo leżał w plecaku na deszczu, wszystko działało, tylko mikrofon i słuchawka z początku nie ale jak w domu go wysuszyłem, to normalnie wszyściutko działa, wejście usb nie jest uszkodzone, bo ładowałem tel ładowarką i jak podepnę do kompa to tez się ładuje... Na wszystkich kompach, na których sprawdzałem jest WIn7 32 albo 64 bit na jednym był SP1. Że tak powiem pomocy, może da się jakoś zmienić kernel przez to update.zip, no nie wiem, bo myślę, że to od kernela, kiedyś na któreś wersji kyrillosa, nie pamiętam z jakim kernelem, też był problem z usb ale podpinałem do innego portu i było ok, a teraz to nie wiem:(
  25. Witam. Sytuacja wygląda następująco: -bootloader odblokowany -wgrany rom o2 (rooted) Ale adb devices nie wykrywa arca (menu + usb) Czy potrzebne są jakieś dodatkowe stery do telefonu aby system widzial Arca czy z racji braku Recovery nie ma takiej możliwości ? Pozdrawiam
×