Witam, wczoraj doszedł tablet Shiru Samurai 10 Power. Wszystko w porządku, nie mogę tylko poradzić sobie ze sklepem Play. Może ktoś miał podobny problem i podzieli się rozwiązaniem?
Tablet po przywróceniu ustawień fabrycznych (ze starym marketem) pobiera aplikacje prawidłowo. Zaraz po aktualizacji, wymuszonej przez market pobieranie aplikacji nie rozpoczyna się. Wszystko inne oczywiście działa, ten jeden tylko (istotny) mankament. Jakieś pomysły? Próbowałem czyścić pamięć podręczną marketu, odinstalować aktualizację, przywrócić ustawienia fabryczne, restartować tablet i kilka innych prostych czynności, niestety bez skutku.
To mój pierwszy tablet, wcześniej kontakt z Androidem miałem tylko na smartphonach - jednak nie spotkałem się wcześniej z tym problemem.
EDIT: Znalazłem aktualizację na stronie Shiru. Czy zamówiony przeze mnie tablet tą aktualizację już posiada czy może powinienem ją zainstalować sam i gdzie znajdę ewentualną instrukcję? Ta w paczce jest w języku mandaryńskim
Mógłbym też zainstalować inny rom, jeśli się to podobnie jak na telefonach ale słyszałem, że ludzie uwalają ten tablet właśnie aktualizując/wgrywając nowe oprogramowanie