Witam.
Przyczyną może być router, niedostosowany do karty sieciowej w naszym tablecie (nowe standardy przesyłu).
Najlepiej jest zmienić w routerze następujące parametry:
- Ustawić tryb na 802.11bgn mixed.
- Tx rate (prędkość przesyłu) na 20MHz.
- Zmienić kanał Wi-Fi na 2.
- Częstotliwość 2.4 GHz, zamiast nowszego 5 GHz.
- Obniżyć zabezpieczenia na WPA-PSK z hasłem maks 10-znakowym (ułatwia połączenie).
- Szyfrowanie AES.
- Beacon interval na 100.
- RTS Threshold na 2346.
- DTIM Interval
- Sprawdzić czy QoS ma wpływ na tablet (wyłączyć, zobaczyć, włączyć, zobaczyć, i zostawić w stanie najlepszym [sprawdzić też komputer!].
W tablecie:
- Sprawdzić stan techniczny wewnątrz (Po zdjęciu klapy tylnej [szurnięcie w lewo-prawo chyba] po stronie przeciwnej od wejść usb, etc. jest zaczepione małe urządzenie z kabelkami [nasz moduł Wi-Fi]. Sprawdź stan kabelków, w moim przypadku pomogło odnowienie połączeń.
- W build.prop dodać linijkę: ro.wifi.channels=2 (w zgodzie z pierwszą sugestią na górze).
Mam nadzieję że zadziała.
Pozdrawiam.
PS: miałem podobny problem z TL-WR841N / TL-WR841ND i zadziałało.