Witam
ustawiłem w dostarczanym z systemem kliencie "E-mail" konto do firmowego konta na serwerze Exchange.
Wszystko działa, poczta się ściąga, synchronizacja, push, kalendarz - ok.
Jednak w firmowym koncie w folderze "Skrzynka odbiorcza" mam potworzone podkatalogi do których kierowana jest poczta na podstawie reguł (np. maile z tej samej firmy na podstawie adresu/domeny). I niestety te podkatalogi nie są widoczne; widoczne są maile jedynie w katalogu głównym "Skrzynka odbiorcza" (czyli takie, które nie zostały przeniesione przez którąś z reguł).
Jak zaznaczę maila na liście to mogę go ręcznie przenieść do któregoś z "podkatalogów" (program jakoś tam je widzi i umożliwia takie przenosiny).
Czy da radę ustawić jakoś wyświetlanie (i synchronizację) zawartości tych "podkatalogów" ? Grzebałem dość długo w opcjach ale niestety skutek zerowy.
Czy też jestem skazany na jakiś płatny program (widziałem u kogoś TouchDown, który nie ma z tym problemów).