Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Zgarnij Samsunga Galaxy S6 Edge!

Konkurs Opera & Android.com.pl


Zdjęcie
- - - - -

Modecom Freetab 8014 nie włącza się.

android freetab modecom reboot system

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   DominikPatrzy

  • 3 postów

Napisano 22.08.2013 - 13:41

Witam wszystkich czytających i bardzo proszę o pomoc.
Otóż mój wspomniany wyżej tablet po całkowitym rozładowaniu i podłączeniu do ładowarki nie chce się uruchomić. Startuje tylko logo Modecom i nic więcej. Problem już poprzednio wystąpił, panowie w sklepie zrestartowali i postawili Androida, winę zrzucając na kabel USB i sprzedając nowy. Niestety po niecałym miesiącu problem wrócił. Mieszkam daleko od tego sklepu, więc chciałbym w miarę możliwości rozwiązać to w domu. Cały problem polega na tym, że po prostu nie wiem jak zrestartować ten modem. W innych modelach używa się do tego przycisku volume, który u mnie jest ekranowy. Poradnika do mojego tableta niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Gdyby ktoś mógł mi wytłumaczyć cały proces jak przywrócić sprzęt do świata żywych będę bardzo wdzięczny. Jeśli operacja jest jakoś szczególnie ryzykowna, to niestety będę musiał udać się do sklepu.
Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy ;)

Użytkownik Iceberg edytował ten post 27.08.2013 - 07:28



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   sturek

  • 351 postów
  • Telefon:LG G2

  • Tablet:LG Pad 8.0

  • Firmware:CloudyFlex 2.8

  • Kernel:Bruce v0.41

Napisano 22.08.2013 - 16:03

Spróbuj przy wyłączonym tablecie przytrzymać przycisk HOME (kilka sekund) i następnie wcisnąć POWER (nie puszczając home). Po kilkunastu sekundach powinno pojawić się logo i wejść w tryb recovery. Robisz factory reset.
Ewntualnie spróbuj wgrać system od nowa zgodnie z instrukcją na stronie modecoma FREETAB 8014 IPS X4 ( w zakładce wsparcie/sterowniki) - musisz być pewien, że bateria jest naładowana.

#3 OFFLINE   DominikPatrzy

    Autor tematu
  • 3 postów

Napisano 23.08.2013 - 12:11

Mam jeszcze pytanie: ile może trwać reset pamięci? Już od jakiejś godziny na ekranie logo Androida z wirującą bryłą w środku. To normalne?

#4 OFFLINE   sturek

  • 351 postów
  • Telefon:LG G2

  • Tablet:LG Pad 8.0

  • Firmware:CloudyFlex 2.8

  • Kernel:Bruce v0.41

Napisano 23.08.2013 - 12:58

Mam jeszcze pytanie: ile może trwać reset pamięci? Już od jakiejś godziny na ekranie logo Androida z wirującą bryłą w środku. To normalne?

Raczej nie. Trwa to kilka minut. Zostaje w takim razie jeszcze próba wgrania oprogramowania z formatowaniem pamięci, jak w instrukcji na stronie modecoma, a jak to nie pomoże to serwis.

#5 OFFLINE   DominikPatrzy

    Autor tematu
  • 3 postów

Napisano 23.08.2013 - 16:30

Sturek: dzięki za pomoc, wszystko już działa jak powinno ;)
Mógłbym jeszcze prosić o radę, jak unikać ponownego posypania się Androida? Co chwilę mam większe lub mniejsze problemy z tym tabletem, a nie bawię się na nim w jakieś cuda czy hurtowe instalowanie apek z niepewnych źródeł.

#6 OFFLINE   sturek

  • 351 postów
  • Telefon:LG G2

  • Tablet:LG Pad 8.0

  • Firmware:CloudyFlex 2.8

  • Kernel:Bruce v0.41

Napisano 23.08.2013 - 17:05

Trudno o jakieś rady. W zasadzie powinno wszystko działać jak masz soft firmowy. Ale może nie jest on doskonały...

#7 OFFLINE   kris68

  • 1814 postów
  • Telefon:ACE 2

  • Tablet:Modecom 9701 IPS

  • Skąd:Bochnia

Napisano 27.08.2013 - 05:48

DominikPatrzy zreszta nie dziw sie jak ci sie kiedys znow zatrzyma na napisie Modecom - mi to sie zdarzylo kilka razy od po prostu nie wstal po ponownym wlaczeniu tabletu - lub gdy zainstalowalem nowy soft. Tak ze pasuje ci nauczyc sie jak sie wgrywa nowe firmware bo czasem sie to przydaje i nie bedziesz musial jezdzic do tego sklepu zeby ci to naprawili. Zawsze jest tak ze kilka razy nie wyjdzie ale wrezcie chwyci - ja tez sie uczylem na bledach . A swoja droga jak sciagniesz firmware ze strony Modecoma to oprocz firmware powinienes miec program do wgrywania i plik pdf w ktorym jest opisane jak to robic. Tak przynajmniej jest w obu modelach 9701 ze opis wgrywania firmware jest. A jak nie ma to napisz do wsparcia Modecoma goscie sa kontaktowi i chetni do pomocy tak ze to w sumie malenki pliczek wiec instrukcje powinni ci wyslac na maila. Ja wiele razy prosilem ich o rozne rzeczy i nie odmowili.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Użytkownik kris68 edytował ten post 30.08.2013 - 17:50






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: android, freetab, modecom, reboot, system