Wysłałem zapytanie, czekam na odpowiedź od HTC
---------- Post dołączono o 12:10 ---------- Poprzedni post napisano o 07:24 ----------
dostałem oficjalną odpowiedź, wykonałem twardy reset i nie pomogło, chyba poczekam na piernikową aktualizację i zobaczę czy to rozwiąże problem bo nie uśmiecha mi się teraz oddawać telefonu do serwisu.
"W nawiązaniu do zapytania sugeruje zrobic twardy reset urządzenia.
Resetowanie telefonu powoduje usunięcie wszystkich danych, włączając w to pobrane aplikacje, i przywraca telefon do jego stanu początkowego - stanu przed włączeniem telefonu po raz pierwszy. Przed wykonaniem przywrócenia ustawień fabrycznych należy utworzyć kopie zapasowe ważnych danych w telefonie.
Istnieją dwa sposoby przywrócenia ustawień fabrycznych. Jednym z nich jest wykonanie procesu czyszczenia pamięci magazynowej w ustawieniach telefonu. Innym sposobem jest przeprowadzenie pełnego resetowania poprzez naciśnięcie określonych przycisków telefonu, gdy nie można go uruchomić i przejść do ustawień.
* Wykonywanie twardego restartu poprzez funkcję ustawień
1 Na ekranie głównym naciśnij przycisk MENU, a następnie stuknij Ustawienia.
2 Stuknij Karta SD i pamięć telefonu > Przywracanie danych fabrycznych.
3 Na ekranie przywracania ustawień fabrycznych stuknij Resetuj telefon,
a następnie stuknij Usuń wszystko.
* Resetowanie za pomocą przycisków telefonu
Jeśli nie można włączyć telefonu lub uzyskać dostępu do jego ustawień, ustawienia
fabryczne można przywrócić wykorzystując przyciski telefonu.
1 Przy wyłączonym telefonie naciśnij i przytrzymaj przycisk REGULACJI
GŁOŚNOŚCI W DÓŁ, i krótko naciśnij przycisk ZASILANIE.
2 Poczekaj na wyświetlenie ekranu zawierającego trzy obrazy systemu Android
i zwolnij przycisk REGULACJI GŁOŚNOŚCI W DÓŁ.
3 Naciśnij przycisk REGULACJA GŁOŚNOŚCI W DÓŁ, aby wybrać opcję
RESETOWANIE DO USTAWIEŃ FABRYCZNYCH, a następnie naciśnij przycisk
ZASILANIE.
Jezeli to nie pomoze telefon nalezy wyslac do serwisu"