Że niby co? Tak się składa, że pierwsze Nexusy były naprawiane w Polsce, nawet jeśli były kupione za granicą. Być może naprawa nie będzie możliwa przed premierą nowego Nexusa w Polsce (ze względu na brak części), ale po premierze na pewno. Swoją drogą jeśli ktoś ma możliwość i kupił w sklepie Play, to i tak lepiej odesłać do Google, bo wtedy się nie bawią w naprawy, tylko wymieniają albo zwracają pieniądze.
Nie ma prawa, które nakłada obowiązek 2-letniej gwarancji (masa sprzętu ma rok gwarancji - np. PS3). Jest tylko niezgodność towaru z umową, za którą odpowiada sprzedawca i czas na zgłoszenie niezgodności to 2 lata. I nie jest tak tylko w Polsce, ale w całej UE.
I bardzo fajnie, kolejny temat, w którym wypowiedzi dotyczą czegoś całkiem innego. Nikt tabletu jeszcze nie ma, ale wszyscy się będą odzywać i wypowiadać na tematy, o których niewiele wiedzą.