Nexus w Polsce ma serwis w Koszalinie, ul. Wąwozowa 15.
Na model odnawiany masz rok gwarancji na baterię jak i na całego Nexusa.
Na model nieodnawiany masz 2 lata gwarancji na baterię i Nexusa.
Te baterie w Nexus coś słabe są, mój już był w serwisie i wrócił po wymianie baterii. Przy okazji wymienili (napisali w tak raporcie) gniazdu ładowania/USB choć tego nie zgłaszałem. Nexus kupowany w Holandii. Problemów z serwisem zero. Potrzebny był rachunek, nawet nie oryginalny, a wydrukowany z PDFa. Do złożenia reklamacji trzeba było podać SN z naklejki z pudełka albo zadzwonić po numer do Asus Warszawa (ja oryginalnego pudelka nie miałem).
Naprawa 2 dni robocze. Kurier UPS przyjeżdża następnego dnia po złożeniu w internecie reklamacji. Naprawa trwała prawie tydzień, ale zamawiałem kuriera w czwartek, odebrał tablet s piątek, dostarczył do Koszalina w poniedziałek. W środę wysłali naprawiony, w czwartek kurier dostarczył tablet. Ogólnie serwis oceniam pozytywnie.
Tablet wykorzystywany do około godzinnej prasówki w sieci i 2, 3 godzin lektury ebooków. Nie wyłączam go. Ładuję teraz co 3, 4 dni. Wersja Nexus 7 2012 tylko z WiFi. W czasie czytania nawet ebooków (nie tylko z sieci) WiFi NIE wyłączam, jasność ekranu ustawiona na automat.