Witam wszystkich,
Na wstępie od razu napiszę, że przeszukałem to forum i nie znalazłem podobnego problemu.
Od kilku dni jestem posiadaczem Pentagrama Monster P430-1, jednak już pojawił się pewien problem.
Otóż głośnik (nie ten do rozmów tylko "głośnomówiący") w telefonie bardzo cicho chodził. Probowałem restartować telefon, co nie pomogło. Dopiero wyjęcie baterii na 2-3min okazało się właściwym rozwiązaniem. Po pewnym czasie (2-3 godziny) głośnik znowu zaczął bardzo cicho działać (dosłownie trzeba przykładać do niego ucho by coś usłyszeć) i znów musiałem powtórzyć wyciąganie i wkładanie baterii, co również przyniosło pozytywny rezultat.
Zauważyłem także, że przy defaultowym dzwonku budzika głośniczek lekko charczy, gdzie u kolegi który ma taki sam model, dźwięk jest wyraźny.
Zainstalowałem ostatnio update 1.8 ze strony pentagrama (kolega ma 1.7), więc czy myślicie że może to być jego wina? Dodam, że ten problem nie pojawił się zaraz po jego instalacji tylko po 2 dniach.
----------
Update 18.09.2013:
Dzisiaj z rana wstałem i z głośnikiem wszystko ok, działa normalnie gdzie jak już wcześniej wspomniałem po 2-3 godzinach siadał... Nie mam pojęcia czy oddawać go na gwarancję i uznać go jako wadliwy model, po prostu nie wiem:(
----------
Update 18.09.2013:
Zrobiłem format całej karty sd i przywróciłem ustawienia fabryczne telefonu aby usunąć update 1.8 z telefonu. O dziwo po tych czynnościach update został. Mam sciągnięty pliczek z updatem 1.7 i kiedy probuje go odpalić po ponownym uruchomienu telefonu wyskakuje mi błąd "failed to open directory... (...)" file does not exsist. Przenosiłem do różnych lokalizacji ale nic nie przyniosło skutku. Wie ktoś może dlaczego się tak dzieje i/lub gdzie powinna się znaleźć paczka z updatem aby poprawnie ją wczytał system?
-----------
Kolejny update 18.09.2013:
Ok, udało mi się zdowngradeować telefon do wersji 1.7
Jeśli posiadacie aplikacje "menadżer plików" to folder ZIP musi się znaleźć na wewnętrznej pamięci. U mnie był to folder 'emmc' i tu też wkleiłem spakowany pliczek. Normalnie wszystko się wczytało i zupdatowało.
Z kolei jeśli chodzi o głośniczek, to po opornej współpracy ze sklepem w którym kupiłem telefon przez allegro "OleOle" w zasadzie nic nie zdziałałem. Zadzwoniłem dlatego do firmy Pentagram i bardzo miła Pani odpowiedziała mi jasno i zrozumiale, że jeśli ten problem jeszcze raz się pojawi, mam złożyć telefon na gwarancję i tyle.
Nie wiem natomiast cały czas jaki mógłbyć powód nie działania głośnika jak należy (Póki co działa cały czas bardzo dobrze od wczoraj). Jeśli to się powtórzy, na pewno dam znać na forum.
Mam nadzieje, że jeśli któremuś z was się taki problem przydarzy (czego nie życzę), ten post się przyda.