Skocz do zawartości
Zoya

Kopiowanie apki z kompa na tableta Presigio multipad 7.0. ultra +

Rekomendowane odpowiedzi

Zoya    0
    Zoya

Witam. Ściągnęłam ostatnio apke na androida przez komputer, przekopiowałam na tableta zainstalowałam, przez program astro, ale apka nie chodzi a wiem, że powinna, bo na innym, tyle że ściągnięta bezpośrednio na tableta - aplikacja chodzi. Czy ktoś może mi wytłumaczyć "jak krowie na rowie" (jestem jeszcze z androida zielona) jak instalować aplikacje ściągnięte na androida przez komputer ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Kustonium    8
    Kustonium

Instalujesz dokładnie tak jak napisałaś. Jedynie co się robi to w ustawieniach dajesz fajkę na instalację z nieznanych źródeł.

I koniec.

Jeżeli apka nie chodzi to może nie być kompatybilna z androidem na którym odbywa się instalacja lub urządzenie nie posiada fizycznie czegoś co ta apka potrzebuje lub apka nie będzie chodzić na tym konkretnym urządzeniu bo jest na tablet i tylko na tablet a nie telefon i odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Zoya    0
    Zoya

powinna być kompatybilna, bo ta sama apka ściągnięta bezpośrednio na tablet wgrała się bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Iceberg    403
    Iceberg

O jaką aplikację chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Zoya    0
    Zoya

np speedway 2013 bezpośredno ściągnięta chodzi a ściągnięta przez komputer i przekopiowana do tabletu już nie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Kustonium    8
    Kustonium

Android to nie windows. Więc czemu próbujesz robić to naokoło ? Po drugie od tego jest android market. Po trzecie dam Ci przykład : taki prosty program jak MX PLAYER ściągnięty z tabletu tudzież PowerAmp wsadzony na żywca do romu działał nie będzie. A tylko dlatego że gdy instalujesz te apki z marketu - pobierają sobie one dodatkowe pliki wymagane do działania pod konkretny model CPU.