Witam,
Ja również mam problem z wysyłaniem/odbieraniem mms. Już wiele było rozmów na ten temat na forum, lecz nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania problemu. Posiadam dwie karty SIM: Slot 1 - Play, Slot 2 - Plus. Ani poprzez Play, ani poprzez Plus wysłanie MMS nie jest możliwe. Pojawia mi się komunikat, że usługa w danym momencie nie jest dostępna, że mam spróbować później. Wiadomość pozostaje w toku wysyłanie i nic. W momencie próby odbierania wybieram pobierz, transfer danych jest bo uciekają mi złotówki, lecz wiadomość pozostaje w toku pobieranie i nic. Przekładałem kartę SIM do innego telefonu i mmsy działały poprawnie, więc sądzę, że problem tkwi w telefonie.
Konfiguracja ok - sprawdzana w salonie Play
Internet włączony
Roaming danych - włączony
Dane mobilne - włączone
Dodatkowa aplikacja APN on/of - włączona
Czy komuś udało się rozwiązać problem, lub wie co należy zrobić?
Może telefon ma wadę?
Na stronie Kruger&Matz dostępna jest aktualizacja dla LIVE - czy jest szansa, że rozwiąże problem?
Uprzejmie proszę o pomoc