Mam problem z transmisją danych w mojej Xperii (C5303, wersja z plusa). Chodzi oto ze po wpisaniu wszystkich APN, czy nawet automatycznie pobranych brak dalszym ciągu transmisji danych.
Próbowałem:
- próba wpisania APN i nic się nie dzieje,
- dzwoniłem w poniedziałek do Heyah, zostało to zgłoszone technikom i w ciągu 60 godzin mieli mi odpisać SMS
w czwartek dostałem SMS: "sieć Heyah. Przepraszamy, ale zgłoszony problem techniczny jest nadal rozwiązywany. Skontaktujemy się niezwłocznie po rozwiązywaniu problemu. " od momentu dostania tego sms internet chodził do piatku po czym ponownie przestał. Dziś dostałem sms: "Heyah. Zgłoszony przez Ciebie problem techniczny został rozwiązany. prosimy o przelogowanie terminala i próbę zalogowania do sieci. Przepraszamy za utrudnienia." po czym internetu dalej brak 🙁
- postanowiłem dziś przywrócić ustawienia w dalszym ciągu nic,
Numer kompilacji: 12.0.A.2.254.
Po włączeniu transmisji nie pokazuje mi żadnej ikonki obok zasięgu.
Ma może ktoś jakiś pomysł na naprawe? Wgranie nowego programu czy gwarancja? Może coć blokuje trasmisje?
Oczekuje szybkiej odpowiedzi 🙁