Oddałem tablet do reklamacji, ponieważ nie odpalał się. Kupiony w zeszłym roku w Realu. Poinformowano mnie, że czas realizacji to 3 tygodnie i wg wewnętrznego regulaminu firmy Goclever dodatkowo może się wydłużyć o kolejny miesiąc. Pomyślałem: "Nieźle, okres reklamacji wg prawa to 14 dni, a ja mogę poczekać nawet 44 dni". Ale ponieważ sprzęt nie był mi niezbędny, więc przemilczałem i stwierdziłem że grzecznie poczekam. Jak po 9 dniach zadzwonił do mnie koleś z Reala, że tablet jest naprawiony i gotowy do odbioru, to doznałem szoku. Jak odpaliłem go w domu i zobaczyłem na własne oczy, że wszystko działa doznałem kolejnego szoku. Ale to wszystko nic, wyobraźcie sobie moją minę jak zorientowałem się, że wymieniona płyta główna nie jest od mojego modelu A93, tylko od A93.2, czyli z 4GB zrobiło mi się 8GB. Pełen szacunek dla firmy Goclever!!!