Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Otrzymałeś pomoc? Odwdzięcz się! :)


Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja "door to door "


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   7dziadek

  • 213 postów
  • Telefon:Omnia2 i myPhone NEXT

  • Tablet:Był -->Kiano Core II z DVB-T i GPS

Napisano 26 październik 2013 - 12:02

Widzę że Firma 'myPhone' zaczyna pogrywać w kulki.
Na zapytanie emailowe odpowiada że NIE MA opcji d2d
Ściągnąłem sobie Manual PL do NEXT'a i poniżej zdjęcie co pisze.
IMHO to delikatnie mówiąc SKANDAL bo gdyby rzecz działa sie kilka lat czy miesięcy po inauguracji to bym zrozumiał
ale ten telefon nie jest jeszcze nawet miesiąc na rynku. :hyhy:

Czyżby zanosiło sie na dużą awaryjność NEXT'a i firma przestraszyła się kosztów 'd2d' ???

Załączone miniatury

  • d2d.jpg



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   Onicniepytaj

  • 314 postów
  • Telefon:LG L90 Black

  • Tablet:NTT 528

  • Firmware:D405n

Napisano 26 październik 2013 - 12:14

Do diabła oni sami nie wiedzą czy jest D2D czy nie?! Bo zaczyna mnie to już powoli denerwować. I jak chciałem zakupić nexta tak powoli się do niego zrażam..

#3 OFFLINE   Sentinel

  • 45 postów
  • Telefon:Next & Wave

Napisano 26 październik 2013 - 13:13

Wszystko jest tutaj: myPhone - gwarancja
Instrukcja do telefonu nie jest wiążąca. Tylko karta gwarancyjna i strona www (w karcie jest odnośnik do strony www).
Można się zżymać oczywiście na producenta za niekonsekwencję zapisów w karcie gwarancyjnej i instrukcji, ale to niczego nie zmieni. Nie są wyjatkiem - takie pomyłki zdarzają się większym i bardziej doświadczonym firmom.

#4 OFFLINE   miras1970

  • 11 postów
  • Telefon:myPhone Next

Napisano 19 grudzień 2013 - 13:51

czemu na tej stronie nic mi sie niewyswietla http://www.myphone.p...igwarancja.aspx

#5 OFFLINE   gielek

  • 180 postów
  • Telefon:SM-G357FZ

  • Sieć:Orange

  • Firmware:4.4.4

Napisano 19 grudzień 2013 - 22:40

Jesli wejdziemy na strone myphone.pl i pozniej "GWARANCJA" oraz "ZGLOS REKLAMACJE" wchodzimy do panelu doawania zgloszenia awari/zgloszeia reklamacji, mozna tam wybrac model urzadzenia, a powyzej jest pole oznaczone jako gwarancja, jesli najedziemy na "?" opisane ze dodyczy ono uslugi d2d, jesli wybierzemy z dostepnych modeli NEXT'a alej jest zaznaczone pole gwarancja, tak wiec chyba jest objete gwarancja d2d.

#6 OFFLINE   vanraven

  • 10 postów

Napisano 07 luty 2014 - 14:50

Odpowiedź firmy myphone:

Dzień dobry

Model NEXT nie jest objęty usługą door to door. Urządzenie należy dostarczyć do serwisu we własnym zakresie.