• Ogłoszenia

    • wisin

      Chcesz zostać Moderatorem na naszym forum? Wejdź i sprawdź co trzeba zrobić!   30.03.2017

      Drogi użytkowniku

      Zapewne wiele razy zdarzyło się Tobie zauważyć niezrozumiałą nazwę tematu lub wypowiedzi, które niekoniecznie trzymają się tematyki danego wątku. Często pojawiają się też wielokrotnie omawiane zagadnienia szkodzące czytelności działu i sprawiające, że nie przegląda się Forum tak przyjemnie. Wielu z Was stara się na różne sposoby zwracać innym użytkownikom uwagę, lecz nie zawsze przynosi to oczekiwany skutek. Jeżeli chciałbyś mieć realny wpływ na to, co dzieje się na Forum - właśnie nadarza się ku temu idealna okazja, rozpoczynamy nabór na Moderatorów Testowych.
        Co takiego robi Moderator Testowy? Moderator Testowy na początku swojej działalności zapoznaje się z narzędziami moderacji, zasadami ich działania, oraz porządkuje wybrany przez siebie dział (lub kilka działów). Nie ma się czego bać, nie jest to trudne i z biegiem czasu moderowanie może się okazać ciekawym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Wszak celem działań moderacyjnych jest to, aby forum było jak najbardziej pomocne dla wszystkich użytkowników.    Jak zgłosić swoją kandydaturę?
        Aby to uczynić wystarczy napisać prywatną wiadomość do jednego z Administratorów Personalnych: Hubal, ldawid, Pajonk lub zdybo. Zawierać ona musi: Twoje imię i nazwisko. Twój wiek. Numer GG bądź też innego komunikatora (na przykład Hangouts) w celu zapewnienia szybkiej komunikacji w nagłych przypadkach. Nie jest to opcja niezbędna, aczkolwiek nieraz bardzo przydatna. Dział(y), którym(i) chciałbyś/chciałabyś się zająć (może być kilka). Odpowiedź na pytanie - Jak często przesiadujesz na forum? Dotychczasowe doświadczenie w moderacji oraz motywacja do objęcia tego stanowiska. Jeżeli jest ono znikome lub nie masz go wcale - nic straconego, nabierzesz go u nas.  Serdecznie zapraszamy!
      Ekipa Forum Android
  • 0
djtimon89

tutorial
[TUTORIAL] Konfiguracja INTERNET/MMS w sieci Plus GSM dla X8

Pytanie

Napisano (edytowane)

POSTANOWIŁEM NAPISAĆ TEN PORADNIK GDYŻ DUŻO OSÓB MA PROBLEM Z KONFIGURACJĄ PLUSA

Konfiguracja dostępu do internetu:

1. Wejdź w „Menu” i wybierz „ustawienia” następnie "sieci zwykłe i bezprzewodowe"

62489447173316753678.png

2. Wybierz „sieci komórkowe”

99013315324573141738.png

3. Zaznacz haczyk przy "transfer danych"

94227089046425864468.png

4. Wybierz „punkty dostępowe”

53954263534945778219.png

5. Wejdź w „Menu” (lewy klawisz) i wybierz „Nowa nazwa APN”

03983485211907058640.png

6. W polu „Nazwa” wpisz: „Plus Internet” i wybierz „OK.”

71407453090600538667.png

7. W polu „APN” wpisz: „Internet” i wybierz „OK.”

10663523689578218984.png

8. W polu „Typ APN” wpisz „Internet” i wybierz „OK.”

26516595796935883180.png

9. Wejdź w „Menu” (lewy klawisz) i wybierz „Zapisz”

43725297648286046101.png

Gratulacje skonfigurowałeś INTERNET! :ok:

Konfiguracja wiadomości MMS:

1. Wejdź w „Menu” i wybierz „ustawienia” następnie "sieci zwykłe i bezprzewodowe"

62489447173316753678.png

2. Wybierz „sieci komórkowe”

99013315324573141738.png

3. Wybierz „punkty dostępowe”

53954263534945778219.png

4. Wejdź w „Menu” (lewy klawisz) i wybierz „Nowa nazwa APN”

03983485211907058640.png

5. W Polu „Nazwa” wpisz: „Plus MMS” i wybierz „OK.”

35376680220036824256.png

6. W polu „APN” wpisz: „MMS” i wybierz „OK.”

36096227937900110196.png

7. W polu „MMSC” wpisz: „http://mms.plusgsm.pl:8002" i wybierz „OK”

34120100862774984538.png

8. W polu „Proxy dla wiadomości MMS” wpisz: „212.2.96.16” i wybierz „OK.”

16364982775007347911.png

9. W polu „Port MMS” wpisz: „8080” i wybierz „OK.”

57571013323679977544.png

10. W polu „Typ APN” wpisz „MMS” i wybierz „OK.”

06167919984044496988.png

11. Wejdź w „Menu” (lewy klawisz) i wybierz „Zapisz”

43725297648286046101.png

Gratulacje skonfigurowałeś MMS! :ok:

UWAGA!!! TERAZ RESTARTUJEMY TELEFON!

Aby zakończyć wchodzimy do:

1. Ustawienia „Sony Ericsson"

78776401115508383290.png

2. Wejdź w „Pobieranie ustawień"

88556651357591028442.png

3. I na koniec „Plus GSM"

60214052164621320264.png

KONIEC! :ok:

tutek.png
Edytowane przez Nekser
Dodano prefix.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

65 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Wielkie dzięki za poradnik!

Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanko, które chyba warto zadać w ogólnym temacie, a nie na PW ;)

Czy aby działały MMSy muszę mieć aktywny internet? Chodzi o to, że kobieta nie ma żadnych pakietów internetowych i nie chce zeby jej darło kase, ale chce zeby mogła wysyłac i odbierać MMSy. Czy potrzebne będzie korzystanie z jakichs dodatkowych programów blokujących internet ale nie MMSy? Czy odhaczenie Transmisji danych wystarczy? Mogłbyś jeszcze w tej kwestii rozwiać moje wątpliwości ? Z gory dzieki ;) Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi ;)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

jasne że wiem o co ci chodzi tak wystarczy odhaczyć transfer danych a MMS-y będą i tak dochodzić jest to także opisane w poradniku który wczoraj przebudowałem...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

witam pomimo iż podążam dokladnie za Twoją instrukcją to po wejściu w pobieranie ustawień i wybraniu plusa wciąż mam komunikat, że nie może się połączyć a po 3 próbach odsyła mnie na stronę sonnego. czy masz może jakieś sugestje co mogę robić nie tak lub gdzie może leżeć problem?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
witam pomimo iż podążam dokladnie za Twoją instrukcją to po wejściu w pobieranie ustawień i wybraniu plusa wciąż mam komunikat, że nie może się połączyć a po 3 próbach odsyła mnie na stronę sonnego. czy masz może jakieś sugestje co mogę robić nie tak lub gdzie może leżeć problem?

a próbowałeś po konfiguracji zrestartować telefon i po dopiero pobrać ustawienia?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

nie, a pomogło, dzięki wielkie internet dziala choc niepokoi mnie torche to ze nie ma zadnego komunikatu po pobraniu ustawień, czy tak powinno być?

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
nie, a pomogło, dzięki wielkie internet dziala choc niepokoi mnie torche to ze nie ma zadnego komunikatu po pobraniu ustawień, czy tak powinno być?

wiesz w sumie to nie pamiętam żeby był jakoś komunikat o pobraniu ustawień tylko po pobraniu zmieniają ci sie nazwy APN z PLUS INTERNET I PLUS MMS na INTERNET GPRS I MMS GPRS

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

Witam zakupiłem na allegro xperie x8 i wszystko ładnie chodzi lecz nie mogę ustawić internetu gość pisał ze telefon pochodzi z Anglii ma simlocka na sieć O2 ominąłem go turbo simem wpisuje apn-y i nic wchodze w pobieranie ustawien i nic nie pobiera...

a apn-y normalnie sie ustawiły patrzyłem za pomocą managera plików w katalogu etc jakie są apny i sa zapisane pod nazwa apn.xhtml i w tym pliku sa ustawienia na O2 mimo tego ze ustawiłem na Plusa jak to zmienić proszę o pomoc!!!

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
Witam zakupiłem na allegro xperie x8 i wszystko ładnie chodzi lecz nie mogę ustawić internetu gość pisał ze telefon pochodzi z Anglii ma simlocka na sieć O2 ominąłem go turbo simem wpisuje apn-y i nic wchodze w pobieranie ustawien i nic nie pobiera...

a apn-y normalnie sie ustawiły patrzyłem za pomocą managera plików w katalogu etc jakie są apny i sa zapisane pod nazwa apn.xhtml i w tym pliku sa ustawienia na O2 mimo tego ze ustawiłem na Plusa jak to zmienić proszę o pomoc!!!

na początek zmień sobie SI http://forum.android.com.pl/f257/lista-wszystkich-numera-w-si-dla-x8-50254/ i wgraj sobie polski soft i wtedy próbuj a jak nie to wina turbosima

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

wystarczy zmienić ten numer SI i tyle czy softa również?? a ten root i root explorer odpalamy na komputerze czy na xperii??

nigdy nie miałem z tym do czynienia wiec prosze o pomoc

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0
wystarczy zmienić ten numer SI i tyle czy softa również?? a ten root i root explorer odpalamy na komputerze czy na xperii??

nigdy nie miałem z tym do czynienia wiec prosze o pomoc

zmieniasz SI potem podlaczasz pod kompa i SEUS wgra ci softa polskiego

root robisz aplikacja superoneclick na kompie

root explorer odpalasz na telefonie

możesz jesze uzyc tej metody: http://forum.android.com.pl/f257/tutorial-flashowanie-x8-47685/

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.