Witam,
nie wiem do końca w jakim celu piszę tutaj tego posta, możliwe że ktoś z Was będzie znał skuteczne rozwiązanie sprawy lub nie. W każdym razie wylewam swoje żale.
31.10.13 złożyłem zamówienie przez sklep internetowy, wybrałem abonament 159zł. Po rabacie abonament wynosił 111zł + 99zł za Galaxy S4. Oferta całkiem korzystna, biorąc pod uwagę cene telefonu na wolnym rynku i ilość minut oraz internetu w pakiecie. Przez własną nieuwagę zamówiłem kolor biały, po 20 minutach od złożenia zamówienia zadzwoniłem do konsultanta sklepu internetowego, z prośbą o zmiane koloru telefonu. Odpowiedz: "Nie ma takiej możliwości". Brnąc dalej, zapytałem jak to nie ma takiej możliwości, telefon nadal u Was leży i będzie leżał przez najbliższe 3 dni z uwagi na święto wiec jaki to problem? "Nie, nie ma takiej możliwości." - Całkiem nieźle jak na poważną firme obsługującą taką ilość klientów. U pana Mietka na Allegro mogę zmienić kolor skarpetek, czy smak kawy którą sobie zamówiłem zanim zostanie wysłana, Orange oczywiście odmawia.
03.11.13 dostałem informacje SMSem że umowa została wysłana a sprawą zajmuje się Pani X.
Dnia kolejnego wszedłem na stronę aby zobaczyć status zamówienia, status to weryfikacja ręczna.
Zadzwoniłem do konsultanta pytając o co chodzi i ile potrwa realizacja zamówienia, otrzymałem najpierw odpowiedz że to 48h a później że 72h. Przez telefon mówili mi jedno, na czacie drugie.
05.11.13 otrzymałem maila z informacją że moje zamówienie zostało odrzucone, powód - konieczność wpłacenia depozytu. Zadzwoniłem do konsultanta sklepu internetowego z zapytaniem gdzie mogę takowy wpłacić aby kontynuować zamówienie. Odpowiedz: "Nie może Pan, sklep internetowy nie pobiera depozytów a informacja którą Pan otrzymał o wysłaniu umowy jest mylna." Nieźle, po przejrzeniu opinii nt. Orange i ich sprzedaży chociażby na Allegro widzę że tych mylnych informacji i nieścisłości jest więcej. Dodał na marginesie że oferta abonamentu 160zł jest raczej dla klientów przedłużających umowę a nie przenoszących numer i większość wniosków jest odrzucanych. Gratulację, w takim razie po jaką cholerę jest ona dostępna? Przegadałem tego dnia łącznie ponad godzine z konsultantami, rezultat - chce Pan dalej ciągnąć sprawe to niech Pan napisze reklamacje że nie może Pan skorzystać z rabatu to rozpatrzymy to w terminie 14 dni.
Poszedłem do salonu Orange, zapytać jak to wszystko wygląda i jak sprawe załatwić, Pani poinformowała mnie że niestety w salonie depozytu nie mogę złożyć ponieważ sklep internetowy to inna działalność, w takim razie w jaki sposób mam to zrobić?
Podsumowując:
Po X rozmowach z konsultantami nikt nie jest w stanie sprawy rozwiązać, rabat -30% na który składałem zamówienie nie może zostać już w żaden sposób przydzielony. Obsługa klienta z poziomu konsultantów sklepu internetowego poniżej krytyki, ludzie tam pracujący są aroganccy i zachowują się tak jakbym robił im krzywde dzwoniąc do nich. Inaczej sprawa się ma jeśli chodzi o infolinie, tam po paru przełączeniach można uzyskać rzeczową pomoc i przeprowadzić sensowną rozmowe, konsultanci są mili i chętni do pomocy, robią tyle ile mogą aby klientowi pomóc, niestety zakres działań ich kończy się jeśli chodzi o zamówienia internetowe.
Szkoda, bo liczyłem na owocną współprace z Orange, tym bardziej że telefon był w atrakcyjnym abonamencie i wliczając w to bonifikatę z uwagi na to iż mam w Orange Neostradę, która zresztą również nie działa jak powinna.
PS. Jeśli ktoś wie gdzie obecnie są najatrakcyjniejsze oferty na S4/HTC One mógłby dać znać.
Pozdrawiam