Witam,ja również mam problem z Samsungiem GT-i9100.Telefon zakupiłam w Saturnie,włożyłam kartę sim,którą mam w Plusie,przez jakiś czas działało bez zarzutu tzn.mogłam wysyłać smsy,a co do połączeń telefonicznych to nie wykonywałam jeszcze.Po jakimś czasie niestety nie mogłam już wysyłać wiadomości i nie mogłam się do nikogo dodzwonić ani nikt nie mógł się do mnie dodzwonić bo słyszał w słuchawce tylko "abonent jest w tym momencie nieosiągalny,prosimy spróbować później".Przełożyłam kartę sim do Sony Ericssona X8 i również miałam ten sam problem.Przełożyłam później kartę do Noki 5800 i działa bez zarzutu.O co chodzi w tym wszystkim? U mnie w Samsungu pokazuje następujące komunikaty:
- błąd karty SIM
- nie zarejestrowano w sieci.
PROSZĘ pomóżcie bo nie wiem czy z tym problemem iść do Plusa czy jak.
P.S. Dodam jeszcze,że ikonka zasięgu pokazuje,że mam w pełni zasięg oraz to,że jak przełożyłam do Samsunga kartę Orange to działało wszystko.