Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


A czy Ty już zagłosowałeś?


Zdjęcie
- - - - -

Nie można wlączyć tabletu prestigio multipad 8.0 hd pmp5588c - zatrzymuje się na stronie startowej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   kroms

  • 1 postów
  • Telefon:sony ericson

  • Tablet:prestigio multipad 8.0 hd

Napisano 28.12.2013 - 00:49

Mama problem z włączeniem tabletu PMP5588C.Użytkuje go od paru mesięcy i nagle przestał się wączać. Po włączeniu wyświetla się tylko pierwsza strona startowa i nic więcej się nie dzieje. Próbowałem jż wszystkich kombinacji klawiszy (jak pisali różni użytkownicy na forach) i do niczego nie doszedłem. Może jest ktoś w stanie pomóc. Jaka go zrestartować czy ruszyć.

Użytkownik delibear edytował ten post 28.12.2013 - 10:39
poprawiono tytuł na zgodny z regulaminem



Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   greg32

  • 1 postów
  • Telefon:609733618

  • Tablet:prestigio 5588c

Napisano 31.12.2013 - 12:04

wejdź na prestigio.pl wpisz, w szukaj 5588c ,kliknij i pobierz firmware.w paczce jest instrukcja po angielsku.Potrzebna jest do tego karta mikro sd.żeby zbotować musisz nacisnąć Power i volume+
Powodzenia:D

#3 OFFLINE   STALKER84

  • 3 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy S3 mini

  • Tablet:trak tPAD 8161 Duo

Napisano 01.10.2014 - 20:30

Podpinam się pod pytanie. U mnie pojawił się ten sam problem i nic nie pomaga, żaden reset n ie wchodzi w grę bo tablet po prostu nie reaguje, odpala się pierwszy ekran startowy i system już dalej nie startuje, recovery też nie uruchamia się a:/

#4 OFFLINE   cichy83

  • 61 postów
  • Telefon:SGS III

  • Tablet:FunTab 7

  • Skąd:Ruda Śląska

  • Firmware:Lollipop 5.1

Napisano 16.12.2014 - 20:22

Witam, i jak znalazł ktoś rozwiązanie z tym tabletem, bo walczę na każdy sposób ale lipa wisi na ekranie startowym i tyle z tego, zero reakcji na soft, recovery, połączenie z kompem totalna cisza,
może jakieś zwarcie na nóżkach typu 4-5?
Pozdrawiam

#5 OFFLINE   Igorius

  • 3928 postów
  • Telefon:Galaxy Note 2

  • Tablet:Galaxy Note 10.1 2014

  • Skąd:Cieszyn

  • Sieć:Plus

  • Firmware:4.4.2

Napisano 17.12.2014 - 23:43

Trudno powiedzieć, może napisz zapytanie do pomocy technicznej producenta urządzenia?

#6 OFFLINE   radexon

  • 217 postów
  • Telefon:Z3 Compact

  • Tablet:sprzedany :)

  • Skąd:Grudziądz

  • Sieć:Play

Napisano 18.04.2015 - 16:49

Odkopię temat :) komuś udało się ożywić to cudo?



#7 OFFLINE   rafek11

  • 75 postów
  • Telefon:samsung galaxy s2

Napisano 20.04.2015 - 16:15

Witam,mam ten sam problem,udało się komuś obudzić tego dziwolonga???



#8 OFFLINE   rafek11

  • 75 postów
  • Telefon:samsung galaxy s2

Napisano 06.05.2015 - 04:45


Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli,że tylko serwis ma pełnego softa do ożywienia go.

Użytkownik Igorius edytował ten post 19.05.2015 - 10:54
usuwam zbędny cytat, proszę doczytać regulamin forum