Witam.
Mam problem z moim Galaxy Nexus. Od długiego czasu telefon lubił się zresetować, często po zakończeniu rozmowy nie chce zapalać się ekran, w losowych momentach dioda zapala się na czerwono.
Telefon po raz pierwszy wysłałem do serwisu gdzieś w listopadzie. Wrócił do mnie i serwis stwierdził, że po długotrwałych testach.... telefon okazuje się być sprawny. wysłałem go po raz kolejny.. z tym samym efektem. za trzecim razem wymienili mi aparat?!? gdy telefon odebrałem w warszawskim serwisie na miejscu sprawdziłem i ekran dalej nie chciał się zapalać w trakcie rozmowy, nawet pokazałem to w serwisie. oni powiedzieli ze mogą to jedynie po raz kolejny wysłać do Regenersis. Po rozmowie z panią na infolinii Regenersis wysłałem telefon z bardzo szczegółowym opisem usterki i żądaniem wymiany telefonu na nowy. odesłali mi telefon i jedynie wgrali nowe oprogramowanie.. dopisali że moja bateria jest uszkodzona. kupiłem nową baterię samsung i telefon resetuje się tak często, że nie sposób przeprowadzić jednej rozmowy.
Co mam teraz zrobić? znowu go wysłać i napisać, że zastosowałem się do zalecenia odnośnie baterii i dalej jest źle? czy może pozostaje mi rzecznik praw konsumenta?
warto również dodać, że zanim kupiłem telefon przez allegro jakiś rok temu już był on w serwisie chyba z 7 razy. na początku działał dobrze. na domiar złego przy "moim drugim serwisie" zaginęła karta gwarancyjna