Też wysłałem ticketa do supportu.
Swoją drogą nie wierzę, żeby nie wiedzieli o istnieniu problemu. Produkty przecież przechodzą jakąś kontrolę jakości, a to się rzuciło mi w oczy przy pierwszej próbie nagrania filmiku. Może problem występuje od którejś wersji softu albo firma świadomie wprowadziła produkt z bugiem, licząc, że może kiedyś uda im się naprawić problem.
Ciekawe że w żadnej recenzji na portalach GSM o tym nie wspominają, a wręcz chwalą jak na gsmmaniaku, że Kruger&Matz wyposażył smartfon w 8-megapikselową matrycę, wspomaganą przez skuteczny, dotykowy autofocus, gdzie za chwilę na ich filmiku widać jak autofoucs kompletnie sobie nie radzi. Z kolei komputerswiat zadał sobie trud porządnego przetestowania aparatu i wyrażenia adekwatnych opinii.
Żeby było jasne - nagrywanie tym telefonem w jakości HD to pomyłka, materiał nie zachowuje płynności - mój jednojajowy ARC S bije go na głowę pod tym względem.
---------- Post dołączono o 20:18 ---------- Poprzedni post napisano o 15:14 ----------
No to teraz słuchajcie odpowiedzi serwisu:
Dzień dobry
Nie ma rozwiązania, w tym modelu jest taka charakterystyka kamery. Najnowsze oprogramowanie jest na stronie Krüger&Matz w zakładce wsparcie techniczne. v1.5
Żenua. Po odpowiedzi mam wrażenie jakbyśmy się w ogóle powinni cieszyć, że telefony są serwisowane.