Szanowni Państwo,
Jakoś w okolicach świąt Bożego Narodzenia skończyła mi się kawa ziarnista, więc postanowiłem kupić nową. Niestety w sklepie nie było zielonego Jacobsa Kronung którego kupuję zawsze, więc musiałem zadowolić się tańszą kawą firmy Woseba. Niestety moja radość nie potrwała zbyt długo, gdyż po wsypaniu kawy do ekspresu i zrobieniu kilku kaw, tajemnicza mała kulka dostała się do młynka, i w konsekwencji go uszkodziła. Oczywiście owa metalowa kulka była w kawie którą kupiłem, oraz przez to że była połowicznie zardzewiała było ciężko ją odróżnić od innych ziaren kawy. Zamieszczam zdjęcia owej kulki:
To jest zaś mój ekspres do kawy:
Krups EA8250 - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD
Młynek do ekspresu:
Krups młynek kpl. XP7200 XP7220 7240 EA8005 EA8200 (4104663337) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Jak widać koszt to prawie 300 zł, a uszkodzenie nie wynika z mojej winy. Co prawda ekspres niestety nie jest już na gwarancji, gdyż dobiegła ona już końca.
Moje pytanie brzmi, co teraz? Czy zgłosić się z tym do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy na początek spróbować napisać maila do producenta kawy? Jestem zły, gdyż od tego czasu nie miałem ani razu w buzi takiej dobrej kawy z ekspresu, a muszę zadowalać się sypaną...
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Bartek