Podepnę się tutaj, żeby nie tworzyć bałaganu. Kupiłem telefon, zaplombowane pudełko, kupiony w sklepie euro. Kupiłem od prywatnej osoby oczywiście. Karta gwarancyjna nie podbita, dowód zakupu w postaci paragonu. Co teraz robić, aby uzyskać gwarancje? Czy dany sklep, w który, było zakupione może mi odmówić podbicia gwarancji?
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Witam,
A więc odpowiem bo akurat mam identyczną sytuację, z tym że ja sam kupiłem telefon i nie mam podbitej gwarancji.
1. Serwis bez problemu naprawi telefon na podstawie dowodu zakupu. A tym jest paragon, faktura
2. Karta gwarancyjna może ale nie musi być podbita ( informacja od infolinii Samsung Polska) pod warunkiem że telefon został kupiony w jednym z polecanych punktów: VOBIS, Saturn, MediaMarkt, RTV Euro AGD, Morele.net, Komputronik, Sferis, Mediaexpert.
Są to punkty z którymi Samsung ma jakąś umowę.
3. Jest jeszcze jedna możliwość. W przypadku gdy sklep gdzie był zakupiony telefon nie znajduje się na liście to serwis może jedną naprawę zrobić jako warunkową. I będziesz musiał po jakimś czasie pojechać do sklepu aby podbili Ci kartę gwarancyjną.