Witam. Zakładam ten wątek, bo wydaję mi się, że może być pomocny. Tutaj osoby oddające G2 na gwarancje mogą zadawać pytania dotyczące serwisowania G2. Sporo pytań dotyczących serwisowania przewineło się w innych wątkach.
Tak więc zacznę od siebie. Udało mi się ogarnąc mojego G2 i pozbyłem się napisu ROOTED w Download Mode. Po tygodniu siedzenia na 4.4.2 zrobiłem downgrade do 4.2.2 tą metodą: https://forum.android.com.pl/topic/352830-wgrywanie-oprogramowania-flash-firmware-dla-telefona-w-lg-alternatywna-i-prostsza-metoda-by-bride/
teraz w DM napis UNROOTED (kolor biały- czyli ok).
Chcę G2 oddac do serwisu ze wzgledu... na słąbą baterie ( jak zapewne wiele z was juz o tym wie 😛:P). Mam kilka pytań do Was, a zwłaszcza do osób które już oddawały na gwarancje:
1. Zastanawiam się czy robić jakies zdjecia, czy oklejac G2 aby sie zabezpieczyć przed uszkodzeniem w serwsie ekranu czy obudowy. Musialbym kupic folie na ekran i skołować sobie jakis aparat.
Nie wiem czy zdarzają się jeszcze takie przypadki czy to juz raczej przeszlosc
2. Zastnawiam sie czy nie robic ponownie update do 4.4.2 (z napisem ROOTED) aby zabezpieczyc sie przed ewentualnym ruchem ze strony LG, ktory sam wgra mi najnowszy soft 4.4.2 i powie ze teraz bateria bedzie trzymala lepiej.
3. Muszę pisać jeszcze jakiś formularz, czego oczekuję, co się dzieje z moim G2 czy to wszystko w salonie Play się ogarnie??
4. Ile mniej wiecej bede musial czekac na naprawe?? Bede oddawał przez salon Play
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje.😉