No i muszę pochwalić serwis MyPhone.
Ponieważ żadne kombinacje nie ożywiły aparatu fotograficznego więc 6 maja wieczorem przez stronę MyPhone zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne. Następnego dnia rano dostałem wiadomośc o nadaniu mumeru reklamacji i tego samego dnia wieczorem wysłałem do serwisu paczkę z telefonem, który dotarł tam 9 maja (piątek). Po niecałym tygodniu bo 14 maja otrzymałem informację, że telefon jest naprawiony i zostaje przekazany do wysyłki. Telefon dotarł do warszawy 16 maja (również piątek) i w dniu dzisiejszym czyli w poniedziałek otrzymałem paczkę.
Podsumowując.
Uwzględniając dwa weekendy, które pojawiły się po drodze, cała operacja trwała tydzień a sam proces naprawy tylko 3 dni. Telefon wrócił szybko, naprawiony bezproblemowo. Z opisu wynika, że wymienono kamerę.
Szczerze mówiąc wysyłając telefon bałem się długotrwałej procedury, zwlania winy na użytkownika (że niby uszkodzenie mechaniczne) i w efekcie długiego oczekiwania.
Okazało się, że wszystko przebiegło szybko, sprawnie i bezproblemowo.
Duży plus.