Klapkę mi już wymieniono, teraz oddałem drugi raz na gwarancję i czekam. Kontaktowałem się z serwisem to kręcą nosem, nie chcą mi tego zrobić, ale czekam na ostateczną odpowiedź. Jeżeli nie sprawa pójdzie do rzecznika, niech mi Samsung udowodni, że każdy egzemplarz ma taką niedoskonałość wtedy odpuszczę. Nie ukrywajmy ale to jeden z najdroższych telefonów sprzedawanych seryjnie. W tym momencie droższy jest chyba tylko iPhone 5s. Odnośnie telefonów Sony. Kolega ma z1 i strasznie mu się przegrzewał aż w pewnego dnia wygiął się samoczynnie. Ponoć niektóre egzemplarze przegrzewają się nadmiernie i metalowe elementy się rozszerzają powodując wyginanie telefonu. Coraz bardziej sie zrażam do flagowców. Klient płacąc takie pieniądze oczekuje sprzętu który spełnia oczekiwania takiej klasy urządzenia.
---------- Post dołączono o 23:15 ---------- Poprzedni post napisano o 23:13 ----------
A czy naklejenie tego paska nie wpłynie na wodoszczelość? Chodzi czy uszczelka klapki będzie dochodziła na całej długości.