Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]

Wielka abolicja Android.com.pl! Kasujemy ostrzeżenia :)


Zdjęcie
- - - - -

nie mogę podłączyć telefon pod kompa :/

kompa mogę podłączyć telefon

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   jacula

  • 132 postów
  • Telefon:LG 4xhd

Napisano 14 styczeń 2010 - 07:47

jeśli sie moge wtrącić to samo miałem wystarczy jak się podłączy samsunga do kompa i wyskoczy ikonka u góry portu ,to rozciągnijcie to w dół i znaczyć ze tak podłączyć usb i już telefon widać jako dysk


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#12 Guest_piyoter_*

Napisano 28 styczeń 2010 - 13:47

to ja się podłączę pod temat. Zainstalowałem pc studio (1.4.0.IK1), podłączenie samsunga u800 odbyło się bez żadnych problemów. Jednak po podłączeniu galaxy, pojawia sie kreator znajdowania sprzętu w którym chce wyszukac sprzęt Nieznany. Jednak wskazanie poszczególnych folderów ze sterownikami zawartymi w pc studio nie powoduje zadnego efektu.
W menedzerze urządzen podłączony telefon figuruje jako Nieznany i doinstalowywanie sterownika poprzez menedżer też nie daje efektu.
w pc studio ukazuje siekomunikat o braku sterowników do podłączonego telefonu.
W telefonie zaznaczyłem debugowanie usb przed podłączeniem telefonu oraz nie zaznaczałem "tylko pamiec masowa"

#13 OFFLINE   blotto

  • 284 postów
  • Telefon:heros

  • Skąd:z katowni

  • Firmware:SenseHERO 5

Napisano 28 styczeń 2010 - 14:48

a jak podlaczasz tel do PC?
najlepiej podlaczac bezposrednio pod porty na plycie. czyli nie przez jakies przedluzacze, huby i nie do portow z przodu obudowy.

edit:
@piotrpo
nie jestem na 100% pewny ale wydaje mi sie ze najnowsze PC studio obsluguje juz androida

Użytkownik blotto edytował ten post 28 styczeń 2010 - 15:02

patient hero user

#14 OFFLINE   piotrpo

  • 2836 postów
  • Telefon:Next Nexus

  • Tablet:Nexus 7

  • Skąd:Gdynia

Napisano 28 styczeń 2010 - 14:53

galaxy nie współpracuje z NPS, podłącz go jako pamięć masową

#15 OFFLINE   zana

  • 327 postów
  • Telefon:i7500 Galaxy

  • Firmware:1.6 - Galaxo

Napisano 28 styczeń 2010 - 15:20

Na dysk wymienny można normalnie wejść przez NPS.
Musisz zainstalować NPS IK1 i sterowniki z płyty, nie zaznaczaj debugowanie i pamięć masowa (dla NPS nie trzeba). No i wybierz połączenie USB z paska powiadomień w telefonie.

#16 Guest_piyoter_*

Napisano 28 styczeń 2010 - 16:08

dzięki. pomogło. przekombinowałem z tymi ustawieniami telefonu, typu debugowanie :) Najważniejsze, ze zaistniał telefon dla systemu. Głównie o to mi chodziło. NPS i tak nie używam, ważne dla mnie było, aby w przypadku np. zmiany fw, źle wgrane sterowniki nie powodowały jakichś błędów

#17 OFFLINE   Smugller0

  • 64 postów

Napisano 28 styczeń 2010 - 17:02

Witam, to mój pierwszy post. Zbiorę taką garść informacji, na temat podłączania Samsunga Galaxy do komputera.

1. Telefon podłączamy kablem, którym mieliśmy w pudełku bezpośrednio od telefonu do portu USB (Trudno, będziecie musieli za każdym razem odchodzić do kompa i siadać na podłodze, bo kabel jest dosyć krótki... No chyba, że ktoś ma porty USB z przodu komputera.) Nie używajcie żadnych przedłużek USB itd. bo wtedy jest problem z komunikacją.

2. Nie potrzeba instalować tego szajsu jakim jest NPC (Samsung New PC Studio) żeby przesłać jakieś pliki na pamięć telefonu. Wszystko testowałem na Windows XP jak i Windows 7.

3. Aby podłączyć telefon w trybie "Pamięć Masowa" wystarczy wejść w: "Ustawienia" --> Przewijamy w dół do "Informacje o telefonie" --> "Dodatkowe ustawienia" --> I zaznaczamy "Tylko pamięć masowa". (Ta opcja nie musi być zaznaczona, żeby przesłać jakieś pliki na telefon, typu muzyka, aplikacje, gry itd.)

4. Nie zapomnijcie, aby po podłączeniu, rozwinąć pasek powiadomień u góry, wybrać "Połączenie USB" i kliknąć "Podłącz", bo inaczej nic nie zadziała...

Pozdrawiam.

Użytkownik Smugller edytował ten post 28 styczeń 2010 - 17:04


#18 OFFLINE   natalka

  • 1 postów
  • Telefon:samsung galaxy

Napisano 30 styczeń 2010 - 11:51

a gdzie zapisują się te zdjęcia i co zrobić dalej? bo ja robiłam wszystko wg instrukci i faktycznie komputer wykrywa telefon ale jak dalej i gdzie w tym okienku zpaisać zdjęcie i gdzie ono będzie na telefonie?

#19 OFFLINE   mariushero

  • 649 postów
  • Telefon:Note 3 N9005

  • Skąd:Szczecin

  • Firmware:aktualny

  • Kernel:stockowy

Napisano 31 styczeń 2010 - 14:39

musisz wejsc w pamięć telefonu (oznaczona pewnie na Twoim Komputerze jako "dysk wymienny") potem w DCIM a nastepnie w folder CAMERA. Tam powinny byc umieszczone fotki z aparatu...przynajmniej tak jest u mnie. Mam nadzieję, że pomogłem :)

#20 Guest_piyoter_*

Napisano 31 styczeń 2010 - 17:20

Powacam z tematem podłączenia telefonu do komputera; Ciagle wywala mi błędne połaczenie. takie oto komunikaty widać po podłaczeniu telefonu po swieżym zainstalowaniu PCStudio:
Dołączona grafika
Wyszukuje mi telefon i dyski z niego jednak w ostatnim etapie włącza się kreator nowego sprzętu z wyszukanym urządzeniem Nieznanym. W żaden sposób nie wiem jak to pokonac :/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kompa, mogę, podłączyć, telefon