Drag Racing jest grą typu wyścigowego dostępną w Google Play za darmo . Naszym celem w grze jest uczestnictwo w równoległych wyścigach samochodowych na odcinkach ¼, ½ oraz 1 mili – czyli drag. Żeby było ciekawiej nie wystarczy trzymać gaz do oporu, zmieniać biegi gdy wskazówka obrotomierza wkracza na czerwone pole by deklasować rywali. Biegi trzeba zmieniać przy odpowiednich obrotach silnika (każde auto ma inne „ulubione” obroty), start też zalecany jest z odpowiednich obrotów by nie zamulić samochodu, ale też nie niepotrzebnie mielić kołami tracąc przyczepność i czas.
Właściwa technika ruszania i zmiany biegów to jednak nie wszystko, bardzo ważnym czynnikiem jest... nasz samochód. Za fundusze, które otrzymujemy na starcie rozgrywki możemy zakupić swoją pierwszą maszynę, którą później wraz ze wzrostem grubości naszego wirtualnego portfela możemy ulepszać przez zakup odpowiednich części tuningowych, poprawiających odpowiednio przyczepność, wagę czy też moc naszego pojazdu. Mając odpowiednio duże fundusze możemy kopować pojazdy z wyższych poziomów i osiągać o wiele lepsze czasy mając do wyboru 32 marek i łącznie 71 modeli samochodów.
Pieniądze z wyścigów to nie wszystko, by zakupić części tuningowe potrzebne są też punkty respektu, które zdobywamy przez zwycięstwa w trybie online, bądź przez zwycięstwo w trybie kariery. Punkty respektu są swojego rodzaju gotówką obok standardowych "zielonych" $.
Ostatnim, a za razem jednym z najważniejszych aspektów mających bezpośredni związek z osiągami naszego auta jest zakładka tune, w której możemy zmieniać długości biegów oraz długość i moc nitra. Sztuka tworzenia dobrych tunów, jest najtrudniejszą rzeczą w tej grze i kluczową. Bez zaglądania do tej zakładki nie ma nawet mowy o zbliżeniu się do rekordów.
Przez menu główne można dostać się do statystyk naszych poczynań w grze. Informację jakie tam znajdziemy to między innymi ilość przejechanych i zwyciężonych pojedynków, najlepsze czasy na dystansie ¼ i ½ mili, całość zgarniętej gotówki i respektu, przejechany dystans we wszystkich wyścigach, całość perfekcyjnie zmienionych biegów i liczba wszystkich przeróbek dokonanych w naszych samochodach.
ScreenShoty:
Nowicjuszu, przeczytaj dokładnie treść ukrytą w spoilerach,
gdyż znajdują się tam bardzo istotne informacje!
Tutaj w temacie pojawia się wersja 1.5: https://forum.android.com.pl/topic/67122-drag-racing-mini-kompendium-upgrade-tune-taktyka/ (str. 480)
Nie ma sensu przeczesywać kilkuset stron, ponieważ wcześniejsze posty dotyczą wersji 1.1, która dość znacząco różniła się od 1.5 i 1.6.
Rekordy Świata - czyli czym jeździć
LEVEL 1 (koszt* ok. 30.000$)
¼ BMW 328is E36: 12.286s
½ Renault Clio V6 Sport: 19.612s
LEVEL 2 (koszt* ok. 60.000$ + 100 RP)
¼ Mazda RX-8: 10.551s
½ Mazda RX-8: 17.042s
LEVEL 3 (koszt* ok. 110.000$ + 200 RP)
¼ Pontiac GTO: 9.947s
½ Ford Mustang 429 Boss: 15.798s
LEVEL 4 (koszt* ok. 200.000$ + 500 RP)
¼ Honda NSX-R: 9.468s
½ Chevrolet Camaro SS Competition: 14.717s
LEVEL 5 (koszt* ok. 400.000$ + 900 RP)
¼ Dodge Charger SRT-8: 9.242s
½ BMW M5 E60: 14.262s
**¼ Alfa Romeo 8C Competizione: 9.275s
LEVEL 6 (koszt* ok. 800.000$ + 2.000 RP)
¼ Lamborghini Gallardo LP570-4 SL: 8.728s
½ Aston Martin One-77: 13.445s
**½ Mercedes Brabus SLS 700: 13.545s
LEVEL 7 (koszt* ok. 1.500.000$ + 3.000 RP)
¼ Ford RS200 Evolution: 8.254s
½ Koenigsegg Agera R: 12.721s
**½ Pagani Zonda R: 12.832s
LEVEL 8 (koszt* ok. 2.800.000$ + 5.900 RP)
¼ Lamborghini Murcielago LP670-4 SV: 7.948s
½ Koenigsegg Agera R: 11.923s
LEVEL 9 (koszt* ok. 4.900.000$ + 9.500 RP)
¼ SSC Aero Ultimate: 7.716s
½ SSC Aero Ultimate: 11.620s
**¼ SSC Tuatara: 7.759s
**¼ Hennessey Venom GT: 7.794s
**¼ Porsche 9ff GT9-R: 7.887s
**½ Porsche 9ff GT9-R: 11.849s
**½ Koenigsegg Agera R: 11.865s
**½ SSC Tuatara: 11.828s
**½ Hennessey Venom GT: 11.903s
LEVEL 10 (koszt* ok. 9.200.000$ + 23.400 RP)
¼ SSC Tuatara: 7.460s
½ SSC Tuatara: 11.043s
**¼ Hennessey Venom GT: 7.524s
**½ Hennessey Venom GT: 11.208s
* koszt obejmuje: cenę zakupu + upgrade + odblokowanie tune
** jeśli nie posiadasz wystarczającej ilości punktów reputacji na zakup rekordowego auta, możesz spróbować pobawić się alternatywnym samochodem
W grze w aktualnej wersji nie znajdziesz już tych samochodów (były w wersji 1.1 lub 1.6.1, jednak częściowo je wycofano z powodu sporów licencyjnych):
Dodge Challenger 440
Dodge Neon SRT-4
CM E111 (Lotus Elise)
Dodge Charger SRT-8 - można go wygrać w trybie Career (Stage 4)
CM Quattro (Audi RS6 Saloon)
Dodge Viper SRT-10 - można go wygrać w trybie Career (Stage 6)
CM One (Aston Martin One-77) - można go wygrać w trybie Career (Stage 7)
CM Biturbo (Audi R8 V10)
CM F1 (McLaren F1)
Jeśli jednak kupiłeś te samochody w wersji 1.1 (wtedy jeszcze były dostępne), wciąż możesz nimi jeździć w aktualnej wersji. Samochody marki Dodge można zakupić do wersji 1.6.1. Można zainstalować starszą wersję DR (v1.6.1 do pobrania → KLIK ), kupić auta marki Dodge i ponownie zaktualizować do najnowszej wersji.
Skróty z jakimi możesz się spotkać na forum:
BaR = B&R → Bet and Race
CM → Creative Mobile
DB → Drivers Battle
DR → Drag Racing
DRF → Drag Racing Forum
FD → Final Drive
FL → Friends List
FtF = F2F → Face to Face
L = LVL → Level
NN → Nitro Nation
N2O = NOS → Nitro
PB → Personal Best
PL → Pro League
QR → Quick Race
RP → Respect Point
SL → Super Launch
SS → Screen Shot
TOTM → Tuner Of The Month
TOTY → Tuner Of The Year
WR → World Record
Przydatne linki:
DR w GP → karta Drag Racing w Google Play
DRF → największy portal społecznościowy o DR; konkursy, teamy, tune i wiele innych
TONGZWEB → wiele przydatnych informacji o autach, ich kosztach, osiągach, statystykach itp.
DR na FB → profil Drag Racing na Facebook-u
DRF na FB → profil DRF na Facebook-u
ABC NOWICJUSZA by TheLastJedi
Poradnik nowicjusza - pytania i odpowiedzi
Jeśli jesteś tu nowy to pewnie przybyłeś w jednym z kilku celów:
-zapytać: "jaki jest najlepszy samochód na dany lvl?" / "jak pokonać bossa na danym lvlu?"
Idziesz na pierwsza stronę tematu, do pierwszego postu, tam są podane samochody którymi pobite są rekordy na dany poziomie, prościej mówiąc: najlepsze - je najlepiej kupić by łatwo przejść karierę. Bossa powinieneś pokonać tymi samochodami z łatwością, a jeśli wciąż nie potrafisz, najpierw przeszukaj temat jak opisane poniżej, a dopiero gdy nic nie znajdziesz, pytaj.
-zapytać: "Który samochód jest lepszy X czy Y na dany lvl?"
Jest szybki sposób sprawdzenia który jest lepszy:
wchodzisz w race
wchodzisz w world records(wymaga internetu)
wybierasz samochód który cie interesuje
masz czarno na białym jaki najlepszy czas osiąga na jakim lvlu
wybierasz drugi samochód i porównujesz jakie ma czasy na tym samym lvlu i wszystko wiesz.
-"Dajcie jakiś tune i upgrade do tego i tego samochodu i frytki do tego":facepalm:
Gotowców tu nie dostaniesz, wymiatacze z tego forum mają zasadę: "nie wyręczać ale uczyć jak". Pisząc tak tylko ich irytujesz. Prosić o poradę co do tuningu możesz za to zawsze, ale zanim to zrobisz wiedz, że każdy samochód i przypadek był już pewnie kilkukrotnie omawiany. Użyj wyszukiwania i przeszukaj temat według instrukcji poniżej!
-SZUKAM UPGRADE'U/TUNINGU/PORADY DO TUNINGU
Zanim zadasz pytanie wiedz, że już większość samochodów/bossów była wałkowana wiele razy i jest to już ładnie opisane. Więc by nie zawracać głowy kolegom, by się nie powtarzali oto:
SCREEN POKAZUJĄCY JAK SZUKAĆ:
Słowo kluczowe powinno być marką/modelem samochodu, możesz dopisać tune/upgrade
przykład:
chcę upgrade do lamborghini gallardo, wpisuję: "gallardo" lub "lambo", jeśli chcę zawęzić to dopisuje "upgrade"(nie polecam)
chcę upgrade do forda RS200, wpisuję : "RS200" lub "ford"
Podanie modelu jest lepsze niż podanie marki, zawęża wyniki
Tak oto mamy listę postów (stron) na których jest coś wspomniane o danym samochodzie
UWAGA WAŻNE: Interesują nas wyniki tylko od strony 480 wzwyż bo od tego miejsca zaczyna się nowa wersja gry, starsze tuningi i upgrade'y są już bezużyteczne w tym momencie
Teraz otwieramy sobie po kolei strony(powyżej 480!) i patrzymy gdzie coś pisze o naszej furze(użyj kombinacji ctrl+f -szukanie na stronie wbudowane w każda przeglądarkę), jeśli znajdziemy pytanie, idziemy dalej aż znajdziemy potencjalna odpowiedź, tak oto znajdujemy odpowiedź. jeśli nie, zmieniamy słowo kluczowe, jeśli i to nie skutkuje pytamy, pisząc ze już szukaliśmy.
Ktoś zapyta: "czemu miałbym tak się "męczyć"?"
nie wkurzasz i nie zniechęcasz do siebie forumowych mistrzów :mad:
szukając i równocześnie czytając temat UCZYSZ SIĘ wszystkiego o mechanice gry i danym samochodzie, stając się lepszym niż byś był wstukując tylko dany upgrade/tune.
Poradnik powstał by ulżyć naszym mistrzom, by nie musieli powtarzać swoich nauk wielokrotnie, mogąc skupić się na nowych aspektach/problemach.
JEŚLI ktoś Ci pomógł: POSTAW PIWO! zamiast pisać "Dziękuję", tym samym tworząc sztucznie przedłużający post. Od tego one są.
ABC UPGRADU by DRE_Dormant [translated by Jacko0o]
Kupując części do samochodu, należy postępować zgodnie z poniższymi zasadami. Powinieneś dzięki temu trafić na bardzo dobry (często najlepszy możliwy) upgrade. Zasady te sprawdzają się w 95% przypadków.
1. WYBÓR AUTA
Jest to bardzo ważna kwestia. Jeśli masz zamiar walczyć o rekordy lub HoF-y, nie masz wielkiego wyboru. Musisz wybrać konkretne auto na każdy poziom i dystans, gdyż to właśnie one tam królują i nie masz co nawet próbować z innymi samochodami, bo będzie to jedynie strata pieniędzy. Innymi nie odniesiesz sukcesów. Aby dowiedzieć się jakie auto najlepsze jest na danym poziomie, spójrz na poniższą tabelę z rekordami.
Jeśli jesteś pasjonatem jakiegoś auta, którego nie ma w tabeli, też możesz się nim pobawić, ale na większe sukcesy nie masz co liczyć. Tak czy inaczej poniższe rady nt. upgradu tyczą się wszystkich -nie tylko tych najlepszych- samochodów.
2. PUNKTY ULEPSZEŃ
Nad spisem części każdego auta, masz pewne tajemnicze "punkty". Ulepszanie auta powoduje wzrost tych punktów. Lewa wartość przedstawia aktualnie posiadane przez auto punkty, prawa zaś strona to limit punktów na danym poziomie.
Załóżmy więc, że auto jest na poziomie 4, jest już niemal maksymalnie ulepszone i widzisz tam 199950/200000. Jakiekolwiek ulepszenie auta spowoduje, że przejdzie ono na poziom 5 (limit dla poziomu 4 to 200000). Gdy to zrobisz i ulepszysz je maksymalnie, osiągniesz np. 255000/360000 na poziomie 5. Co będzie to oznaczało w praktyce? Że mimo iż auto będzie ulepszone maksymalnie, to jednak wykorzystałeś zaledwie połowę limitu punktów ulepszeń, a zatem inne auta o wyższym początkowym poziomie będą mogły zostać ulepszone np. do 358000/360000, przez co lepiej wykorzystają punkty przyznane na dany level i na pewno będą szybsze od Waszego.
Za każdym razem ulepszając jakiekolwiek auto staraj się maksymalnie wykorzystać limit punktów ulepszeń na danym poziomie.
3. ZASADY DOBORU CZĘŚCI
3.1. Kup samochód. Jeśli samochód posiadasz, sprzedaj części, aby zacząć od zera (tak będzie prościej).
3.2. Podnieś turbo na poziom 1.
3.3. Jeśli pozwoli Ci na to limit punktów ulepszeń, podnieść nitro na poziom 4.
3.4. Podnieś koła i wagę na maksymalny poziom (dopóki nie przekroczysz limitu punktów ulepszeń na danym poziomie). Zasada jest prosta - podnosisz najpierw koła o jeden poziom, zaraz za nimi wagę. I tak na zmianę. Powinny być one na równych poziomach, ewentualnie koła mogą być o jeden poziom wyższe.
3.5. Podnieś filtry do poziomu 1.
3.6. Jeśli szykujesz auto do wyścigów na 1/4 mili, dobrze jest teraz podnieść nitro na poziom 5 (na 1/2 może pozostać na poziomie 4).
Nitro nigdy nie powinno znaleźć się na poziomie 1, 2, lub 3. Zawsze 0, 4 lub 5.
3.7. Podnieś silnik na poziom 1.
3.8. Jeśli wciąż nie przekroczyłeś limitu punktów na danym poziomie, ulepszaj na zmianę turbo i silnik.
3.9. Jeśli pojawi się komunikat, że auto przejdzie za moment na wyższy poziom, ulepsz filtry do maksymalnego możliwego poziomu.
ABC TUNINGU by Emwu13
Taktyka jazdy (wbijanie biegów i odpalanie nitro)
A. STARTOWANIE
Dużo aut "lubi" start z wysokich obrotów (nawet z maksymalnych), jednak niektóre, miedzy innymi czterokopytne (takie jak Skyline, Lancer czy Subaru) oraz stare poczciwe muscle car (np. Mustang Boss, Camaro) wolą startować z nieco niższych. Ciężko to sprecyzować, gdyż nie ma reguły, to bardziej kwestia zastosowanego upgrade oraz wyczucia, więc nie będę się na ten temat rozpisywał. Skupmy się na wykonaniu startu z interesujących nas obrotów.
Załóżmy, że chcemy wystartować np. z 5000 obrotów:
Trzymamy "pedał" gazu tak żeby wskazówka stała na najwyższych możliwych obrotach i obserwując światełka (”choinkę”) staramy się puścić gaz w takim momencie, aby wskasówka wróciła na 5000 obrotów dokładnie w momencie startu. Metodą prób i błedów w końcu wyczujemy moment (korzystając ze światełek), kiedy puścić gaz, by wskazówka wróciła na interesujące nas obroty.
B. ZMIANA BIEGÓW
Większość aut najlepsze wyniki osiąga, gdy wbijamy biegi na wczesnym "OVER REV", czyli zaraz za "PERFECT". Najlepsi potrafią nawet tak utrafić, by wbić bieg na sam koniec "OVER REV", czyli na ostatni możliwy moment przed całkowitym spaleniem biegu. Jest to jednak piekielnie trudne dla początkujących graczy, polecam zatem zacząć zabawe wbijając biegi na "PERFECT" i starając się by był jak najpóżniejszy. Ta umiejątność pozwoli Wam uzyskiwać całkiem przyzwoite czasy i pomoże przy tworzeniu niezłego tune.
C. ODPALANIE NITRO
I tu również można użyć sformułowania "większość", ponieważ prawie zawsze odpalane jest ono równocześnie z zmianą na drugi bieg (czyt. dwójka+nitro). Są sporadyczne przypadki kiedy odplamy je z trzecim biegiem jak np. w Lamborghini Murcielago lub odpalamy je w odpowiednim momencie np. ułamek sekundy po starcie.
Tune (przełożenia skrzyni biegów i moc nitro)
Podstawą do zrobienia w miarę dobrego tune jest umiejętność wykonywania wielu podobnych lub nawet identycznych przejazdów, gdyż tylko wtedy bedziemy mieć pewność czy obecny czas jest wynikiem naszych zmian w przełożeniach czy lepszego (lub gorszego) przejazdu.
Proponuję dla pewności po wykonaniu jakich kolwiek zmian przejechać się kilkukrotnie, tylko wtedy bedziemy mieć pewność skąd wynika różnica w uzyskanym przez nas czasie. Jeśli poprawiliśmy czas przejazdu to automatycznie zapisujemy (nadpisujemy) obecne ustawienie korzystając z opcji "PRESETS", zapobiegnie to przypadkowej utracie efektów naszej dotychczasowej pracy oraz przywróceniu ostatniej dobraj konfiguracji jeśli kolejne zmiany przyniosą nieporządany efekt.
A. USTAWIANIE STARTU
Użyjmy do tego standardowego (stockowego) tune, które jest już zapisane w grze. Naszym celem jest uzyskanie lekkiego/krótkiego poślizgu (boksowania).
Przy starcie z interesujących nas obrotów mogą występować dwie sytuacje:
1. Za duży/długi poślizg (koła mocno i długo boksują) - zmniejszamy wtedy stopniowo wartość Final Drive (FD), na początek o ~50 i sprawdzamy czy nadal występuje poślizg, jeśli tak, to powtarzmy aż do momentu utraty poślizgu. Jeśli go już nie mamy, to wracamy spowrotem zwiększająć nieco wartość FD np. o 5-10, aż do momentu uzyskania pożądanego efektu jakim jest lekki/krótki poślizg.
2. Brak poślizgu - postępujemy odwrotnie. Zwiększamy wartość FD o ~50 i sprawdzamy czy jest już poślizg i powtarzamy tę czynność do momentu uzystania poślizgu. Jeśli go już usyskamy, wracamy spowrotem minimalnie zmniejszając wartość FD np. o 5-10 tak, by uzyskać lekki/krótki poślizg.
B. OSTATNI BIEG
Ciężko jednoznacznie określić na ile biegów zrobić tune na dany dystans przy konkretnym upgrade. Przyjmijmy, że dla ¼ będą to 3-4 biegi, dla ½ ok. 4-6.
Ustaw taką wartość ostatniego używanego przez nas biegu, by podczas wyścigu na dany dystans wskazówka obrotomierza na tym biegu doszła do maksymalnych obrotów dokładnie na mecie.
Przyjmijmy, że robimy tune na ¼ na 3 biegi, więc ostatni w tym przypadku będzie trzeci bieg.
C. DRUGI BIEG i NITRO (dla tune z nitrem odpalanym z drugim biegiem)
Pamietaj!
Im większa procentowa (%) wartość nitro tym krótszy czas jego trwania (s.).
Skupmy się na upgrade z nitro (które na razie zostawimy nie ruszone na 100%, czyli 3 sek.).
Staramy się tak ustawić wartość drugiego biegu, by przy jego zmianie z równoczesnym odpalaniem nitro wystąpił lekki/krótki poślizg. Później to już tylko znalezienie odpowiedniej proporcji między wartością drugiego biegu a mocą nitro.
Pamietajcie, iż zwiększając wartość drugiego biegu lub mocy nitro uzyskamy większy poślizg, a zmniejszając je zmniejszymy poślizg. Można również jednocześnie jedno zmniejszyć drugie zwiększyć.
Jeśli na potrzeby tune musimy zmniejszyć wartość dwójki, a nie chcemy stracić naszego lekkiego poślizgu zwiększamy moc nitro. Przykład:
N2O: 100% (+10%) → 110%
2: 2.500 (-100) → 2.400
D. RESZTA BIEGÓW
Jeśli zdecydujesz się na tune z większą ilość biegów to po zastosowaniu się do wcześniejszych porad ustaw kolejne biegi (zaczynając od trzeciego) tak, by miały mniej więcej podobne odstępy, pamiętając, by odstęp między ostatnim, a przedostatnim był trochę mniejszy od reszty pozostałych (licząc od trzeciego).
Przykładowy tune na 5 biegów:
N2O: 3,00s
FD: 2.000
1: 4.000
2: 2.500*
3: 2.200 (2.500 -0.300)
4: 1.900 (2.200 -0.300)
5: 1.700 (1.900 – 0.200)
*tu różnica przy upgrade z nitro jest zawsze średnio dwa, trzy razy większa
Jeśli przy pomocy tego poradnika udało Wam się stworzyć w miarę dobre TUNE, teraz przyszedł czas na zabawę w szczegóły. Metodą prób i błędów - zmianą wartości biegów, nitro, szukaniem lepszego startu oraz niezliczoną ilością testowych przejazdów ; szlifujemy swoje TUNE, nie zapominając przy tym aby zapisywać nasze ustawienia w "PRESETS", jeśli uda nam się urwać kolejne sekundy, dziesiętne, setne, a nawet tysięczne.
ABC ZAPISYWANIA TUNE by ANTON_OPOLE
ZAPISANIE TUNE W PRESETS
W tym przypadku mamy zapisane ustawienie na ¼ mile A i zaznaczony slot "Stock" - w tym momencie przy naciśnięciu przycisku SAVE, na dole ekranu pojawi się informacja:
"Can't save in stock settings slot!"
Trzeba podświetlić jakiś inny slot, np. ¼ mile B i nacisnąć SAVE, wtedy pojawi się okienko z zapytaniem, czy nadpisać wybrany slot:
Wciskamy SAVE i gotowe.
WYJŚCIE Z TUNE CAR
Po wciśnięciu klawisza WSTECZ na telefonie pojawi się taka oto informacja:
By zachować aktualne ustawienia (tune) należy zapłacić klika RP
– wciskając BUY wychodzimy z Tune Car z nowymi ustawieniami (tunem)
– wciskając DISCARD wychodzimy z Tune Car ze starymi ustawieniami (tunem)
– wciskając X (krzyżyk) w prawym górnym rogu zostaniemy w Tune Car
ABC WSTAWIANIA SCREENÓW by Filemon13
Instrukcja tłumacząca jak bezpośrednio ze smartfona wstawić screena:
1. Zrób screena.
2. Zaopatrz się w aplikację Tapatalk - w tej sprawie napisz do Filemon13 na PW.
3. Uruchom Tapatalka.
4. Wyszukaj "forum.android.com.pl" i zalogować się.
5. Odnajdź wątek o DR i wybierz opcję dodania odpowiedzi.
6. Wciśnij przycisk dodawania obrazów.
7. Wybierz screena z galerii/explorera plików.
8. Wciśnij środkowy przycisk "To forum" by załadowało na serwer forum.
9. Zjedź na dół okienka odpowiedzi i przy zdjęciu wybieramy "Wbudowany".
10. W oknie odpowiedzi pojawi się numer załącznika "[ ATTACH]00000[ /ATTACH]".
11. Dodaj spoiler (wymogi naszego forum) → wpisz "[ SPOILER]" przed i "[ /SPOILER]" po załączniku. Przykład "[ SPOILER][ ATTACH]00000[ /ATTACH][ /SPOILER]".
ABC KARIERY by Filemon13
LEVEL 2
• Honda S2000 → ¼ 11.530s ½ 18.669s ¹ 31.111s → KLIK
LEVEL 3
• Ford Mustang BOSS 429 → ¼ 10.205s ½ 15.800s ¹ 25.706s → KLIK
• Nissan Skyline GT-R R34 → ¼ 10.055s ½ 16.464s ¹ 27.640s → KLIK
• Pontiac GTO → ¼ 9.990s ½ 15.996s ¹ 26.352s → KLIK
LEVEL 5
• Alfa 8C Competizione → ¼ 9.311s ½ 14.559s ¹ 23.559s → KLIK
• BMW M5 E60 → ¼ 9.295s ½ 14.266s ¹ 22.787s → KLIK
• BMW M6 F13 → ¼ 9.575s ½ 14.973s ¹ 24.241s → KLIK
• Dodge Charger SRT-8 → ¼ 9.276s ½ 14.588s ¹ 23.550s → KLIK
• Ford Shelby GT-500 → ¼ 9.463s ½ 14.778s ¹ 23.862s → KLIK
• Lamborghini Gallardo LP570-4 SL → ¼ 9.577s ½ 15.130s ¹ 24.588s → KLIK
• Nissan GT-R R35 → ¼ 9.360s ½ 15.078s ¹ 24.808s → KLIK
LEVEL 6
• Dodge Viper SRT-10 → ¼ 8.879s ½ 13.805s ¹ 22.268s → KLIK
• Lamborghini Gallardo LP570-4 SL → ¼ 8.770s ½ 13.862s ¹ 22.542s → KLIK
• Porsche Carrera GT → ¼ 8.826s ½ 13.751s ¹ 22.368s → KLIK
LEVEL 7
• Callaway C16 → ¼ 8.449s ½ 13.217s ¹ 21.379s → KLIK
• Dodge Viper SRT-10 → ¼ 8.679s ½ 13.277s ¹ 21.187s → KLIK
• Ferrari 599 GTO → ¼ 8.526s ½ 13.081s ¹ 20.685s → KLIK
• Ferrari 599 Novitec Rosso GTB → ¼ 8.457s ½ 12.915s ¹ 20.423s → KLIK
• Ferrari Enzo → ¼ 8.448s ½ 13.085s ¹ 21.108s → KLIK
• Ford GT GeigerCars 790HP → ¼ 8.810s ½ 13.280s ¹ 20.771s → KLIK
• Ford RS200 Evolution → ¼ 8.273s ½ 13.010s ¹ 21.296s → KLIK
• Gumpert Apollo Sport → ¼ 8.490s ½ 13.079s ¹ 20.787s → KLIK
• Pagani Zonda R → ¼ 8.458s ½ 12.247s ¹ 20.347s → KLIK
LEVEL 8
• Ferrari 599 GTO → ¼ 8.412s ½ 12.771s ¹ 20.069s → KLIK - nie da się pokonać Bossa
• Ferrari Enzo → ¼ 8.233s ½ 12.556s ¹ 20.066s → KLIK - nie da się pokonać Bossa
• Ferrari FXX Evoluzione → ¼ 8.183s ½ 12.439s ¹ 19.908s → KLIK - nie da się pokonać Bossa
• Lamborghini Murcielago LP670-4 SV → ¼ 8.000s ½ 12.415s ¹ 19.918s → KLIK
• Maseratti MC12 Corsa → ¼ 8.141s ½ 12.281s ¹ 19.320s → KLIK - nie da się pokonać Bossa
• Pagani Zonda R → ¼ 8.272s ½ 12.242s ¹ 19.078s → KLIK - nie da się pokonać Bossa
LEVEL 9
• Ferrari FXX Evoluzione → ¼ 8.172s ½ 12.156s ¹ 19.033s → KLIK
• Porsche 9ff GT9-R → ¼ 7.901s ½ 11.855s ¹ 18.549s → KLIK