Występuje u mnie problem z połączeniami, jest on dosyć zadziwiający... Podczas odbierania czy wykonywania połączenia telefon potrafi być głuchy, ja nie słyszę kompletnie nic a rozmówca słyszy mnie dokładnie. Jak dzwonię nie słyszę też sygnału połączenia tkz bip bip.
Momentami jest też problem z jakby oddalającym się rozmówcą ale to tylko wtedy gdy kilka razy wyłączę go i włączę ponownie i zaczyna słychać.
Resetowałem/ przywracałem ustawienia fabryczne także przez PC Companion - nic
Flashowałem do 4.3 bez brandu - poprawa w szybkości zdumiewająca natomiast problem z połączeniami nadal występuje
Napisałem do Xperia Care oto co odpisali :
Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Sony Xperia.
W odpowiedzi na Pana zapytanie, przede wszystkim jest nam bardzo przykro, że doświadcza Pan problemów podczas użytkowania Pana telefonu Sony Xperia™ po przeprowadzeniu aktualizacji do wersji systemu Android 4.4 Kitkat.
W opisywanej sytuacji chcielibyśmy zasugerować Panu/Pani próbę użytkowania telefonu Sony Xperia Z z inną kartą SIM. Proszę zauważyć, że jeżeli telefon jest dostosowany do konkretnego operatora sieci (brandowany), zalecane jest użytkowanie telefonu z kartą SIM jedynie tego operatora. Proszę sprawdzić czy z inną kartą SIM telefon działa sprawnie.
Jednocześnie pragniemy poinformować o możliwości dokonania ogólnego testu funkcjonalności urządzenia Xperia za pomocą aplikacji „Xperia Diagnostics” dostępnej bezpłatnie w sklepie Google Play.
Jeżeli przedstawione działania takie jak resetowanie urządzenia do ustawień fabrycznych oraz przeprowadzenie naprawy oprogramowanie poprzez aplikację Sony PC Companion nadal nie przyniosły rezultatu, chcielibyśmy zasugerować sprawdzenie Pana telefonu Sony Xperia Z w naszym autoryzowanym centrum serwisowym, gdzie nasi wykwalifikowani technicy będą w stanie dokładnie sprawdzić telefon, zweryfikować i zatwierdzić wstępowanie problemu. Autoryzowane centrum serwisowe Sony zapewnia użytkownikom wsparcie techniczne zgodnie z polityką firmy Sony Mobile oraz warunkami Ograniczonej Gwarancji Sony.
Oczywiście ściągnąłem aplikację Xperia Diagnostics i znów jestem zdziwiony bo gdy słychać rozmówców głośnik w aplikacji jest OK natomiast gdy problem się pojawia w aplikacji także go nie słychać ...
Na jednym z innych forów ktoś miał podobny problem z Xperią P, podobno włożył słuchawki odpalając muzyke następnie wyjmując słuchawki puszczał muzykę nadal i to pomogło niestety u mnie nie.
Dodam, że korzystam ze słuchawek Sony XBA-C10 bez mikrofonu.
Pomocy ! ! !
---------- Post dołączono 13-07-14 o 12:13 ---------- Poprzedni post napisano 12-07-14 o 12:56 ----------
Szkoda, że nikt na tak dużym forum nie może pomóc 🙁