@up
Dlatego też napisałem "być może" 😉 Zresztą to nie jest żadne moje wyjaśnienie - tylko teoria przedstawiona mi telefonicznie przez tę kobitkę z Xperia Care - a czy jest to prawda czy nie to już nie mnie rozstrzygać 🙂
Tak czy inaczej najlepszy był jeszcze facet pracujący w Sony Center w Poznaniu, który zagadnął mnie, gdy poszedłem obejrzeć sobie chociaż tę Xperię. Po tym jak wyjaśniłem mu, że niestety nie zostanę jego klientem, gdyż telefon już zamówiłem, ale nadal do mnie nie dotarł, stwierdził, że zamawianie przez internetowy sklep Sony Mobile jest zazwyczaj bez sensu, że w salonach prawie zawsze modele są wcześniej i też są promocje... No szkoda tylko, że tego nie wiedziałem w momencie zakupu, bo nigdy bym się wtedy na coś takiego nie zdecydował.
To nawet nie o to chodzi, że zamawiając przedpremierowo liczyłem że dostanę towar jako pierwszy w Polsce - raczej chciałem zaoszczędzić sobie czasu na bieganie, no i skusiła mnie ta cała słuchawkowa promocja. Jednak nawet w najczarniejszych snach nie sądziłem, że po ponad tygodniu od momentu w którym telefon pojawił się w sklepach Sony, ja swojej sztuki nie będę miał nawet wysłanej...