Witajcie. Z góry zgłaszam, iż szukałam podobnego tematu u wujka Google i niewiele mi to pomogło. Jestem posiadaczką tabletu Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus, który około 2 miesiące temu skończył 2 lata, tym samym nie jest już objęty gwarancją. Oczywiście, jakżeby inaczej - do tej pory działał bez zarzutu, gwarancja się skończyła, pojawił się problem. Gdy ostatnio za granicą podłączyłam się do hotelowego WiFi i oglądałam film (pewnie 2-3 h). Bateria prawie się rozładowała (to akurat mnie nie zdziwiło),tablet nagrzał i sam podwójnie zrestartował. Podłączyłam go i dałam chwilę odsapnąć. Pierwszy raz coś takiego mu się przytrafiło. Po godzinie wróciłam do oglądania, tablet cały czas się ładował. Naładował się do 100%, ale do końca seansu nie odłączyłam go. Gdy skończyłam oglądać, wyłączyłam go, by był naładowany przed podróżą. Gdy wczoraj chciałam go włączyć, by urozmaicić podróż samochodem, pojawił się jedynie napis Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus i po ok 2 sekundach sprzęt się wyłączył. Każda próba uruchomienia kończyła się tym rezultatem. Zostawiłam go w spokoju. W domu podłączyłam do ładowarki, pojawiła sie animacja ładowania i po chwili 100%. Nie reaguje na wszelkie kombinacje klawiszy (power button, v+, v-, nie ma home button). Teraz już nawet nie pojawia się napis, po prostu cegła. Jakiś genialny pomysł? 🙂 Nawet nie wiem, czy opłaca mi się iść z nim do serwisu, gdyż pewnie koszt naprawy będzie bliski jego wartości. Galaxy Tab S 8.4 LTE jest kuszący, ale z drugiej strony uwielbiam tego 7-calowca. Miałam na nim tyle mang, książek, anime i visual novel (no ale backup to nie problem, mam kopie)... 🙁
Pozdrawiam serdecznie,
Sanderella