Witam
Oddałem tableta do serwisu , ładowanie do 100 % w czasie 48 godzin to porażka.
Serwis w Warszawie na Chmielnej. Pierwsza wizyta i po dwóch dniach sms ze do odbioru.
Wg serwisu winien kabel. Zalecają kupno nowego za 60 zł . Poprosiłem o sprawdzenie tego nowego kabla przed zakupem i co ?
Napięcie ładowania takie samo jak na moim niby uszkodzonym.
Ładowarka serwisowa również nie była lepsza.
Na mój komentarz , że oddaję tablet z powrotem do naprawy odpowiedzieli ze nie widzą problemu.
Nie widzą problemu że tablet ładuje się w 48 godzin !!!!
Zasugerowałem , że to może wina jakiegoś obwodu w tablecie , a ładowarkę i kabel można przecież sprawdzić miernikiem .
Przyszedł nawet technik aby wytłumaczyć mi , że tablet ma JUZ 6 miesięcy i bateria nie jest nowa , wiec ładowanie się wydłuża . Wytłumaczyłem jemu ze to nie wina kabla i ładowarki lecz tableta. Poprosiłem aby wysłał do centrali skoro nawet nie potrafi sprawdzić napięcia ładowania ładowarki z kablem .....
cdn.