Cześć, skomplikowana rzecz.. Mam już dość użerania się z siecią więc jako po ostatnią deskę ratunku zwracam się do Was 😉
Sprawa wygląda tak, że od około 3 miesięcy korzystam z T-mobile na kartę w taryfie Frii (wcześniej korzystałem z mixa), oferta na początku bardzo mi odpowiadała - w 40 zł miesięcznie zamykałem się ze wszystkimi swoimi oczekiwaniami.
Problem zaczął się gdy pakiet internetu 1GB zmieniłem na 3GB - od tego czasu kiedy przychodzi data wygaśnięcia starego pakietu (który powinien być już nieaktywny) lub po przekroczeniu 1GB transferu przychodzi mi sms o ograniczeniu prędkości, choć wg statystyk wykorzystałem tylko połowę z 3GB.
Po wielokrotnym zgłaszaniu sprawy do BOA prędkość downloadu zostaje odblokowana, ale upload dalej jest zablokowany, co uniemożliwia mi jakąkolwiek komunikację (serwery mailowe, www, społecznościowe nie otrzymują moich zapytań). Oczywiście T-mobile twierdzi, że wszystko jest ok, ponieważ w logach pokazuje im, że dane np. ze speedtestu są przeze mnie pobierane.
W zgłoszeniach sugerowałem im, że w skrypcie obsługującym konto musi być błąd związany ze złymi wpisami dot. aktywnego pakietu ale niestety nie ma możliwości kontaktu z technicznymi, a laskom z linii obsługi klienta na próżno można tłumaczyć - i tak nic nie kumają.
Jak myślicie, czy jest jakakolwiek możliwość skontaktowania się z kompetentnymi osobami, które zrobiłyby porządek w panelu mojego konta? Może jakaś reklamacja by pomogła? Poważnie rozważam zmianę sieci, bo nie mam ani czasu ani nerwów, żeby gadać z tłukami z callcenter t-mobile i po raz ósmy wyjaśniać im co mają zrobić...
Dodam, że kartę sim przekładałem do 3 innych telefonów z takim samym skutkiem, a do swojego nexusa wkładałem sima z Play i internet (down/up) śmigał aż miło.