Witam.
Kol. faja19 nie pozostaje mi nic innego jak tylko współczuć tobie i wielu innym nabywcą wcześniejszych produktów firmy Kiano. Zgadzam się z tobą w 100%. Firma Kiano jeszcze nie tak dawno - marzec 2013 - szczyciła się swoim flagowym modelem Kiano Core 10.1 Dual 3G. Reklamy tego tabletu były dosłownie na wszystkich portalach. Recenzje sponsorowane/nie sponsorowane * (* nie potrzebne skreślić), ukazywały się wszędzie, zachwalając ten tablet. Pani Kiano-Małgosia broniła firmy i produktu jak przysłowiowa lwica przed klientami, którzy nie do końca byli zadowoleni z jakości tego cuda. W lipcu 2013 Kiano Core 10.1 Dual 3G przeszedł nazwijmy to facelifting, zyskując lepsza baterię i ekran. Dumnie donosił o tym pewien portal, a Pani Małgosia do samego końca nie chciała zdradzić przyszłym klientom po czym rozpoznać nową, lepszą wersję. Oczywiście tablet był najlepszy, aero2 działało wszędzie, usługa Kiano Assistance strzał w 10 a serwis składał się z najlepszych fachowców - tak było wg Pani Małgosi. Rzeczywistość była jednak inna o czym można poczytać w kilku innych tematach, tu na forum. W styczniu 2014 ukazała się aktualizacja dla tego modelu, oczywiście udana (wg Kiano), jednak nie dla wszystkich użytkowników. Mamy wrzesień 2014. upłyneło 1,5 roku od premiery flagowego modelu Kiano Core 10.1 Dual 3G. Firma Kiano kosztem swoich klientów próbuje poprawić swój wizerunek, stosując metodę "grubej kreski" i odcinając się od dotychczasowych produktów. Zacytuje słowa Pani Małgosi. która odpowiedziała mi na mój post:
"Czytając Pana post , przykro mi slyszeć , ze miał Pan problemy. Jednoczesnie
pragne podkreslic, ze w tym momencie dla linii Elegance mamy już zupełnie
inne procedury i odrębny zespół dla tej linii."
"Jak Pan z pewnoscia zauwazy jest to juz zupelnie inny tablet - cala
linia Elegance by Zanetti to efekt naszej ciezkiej, dwuletniej pracy, wsłuchiwania sie w opinie ,
spostrzezenia uzytkownków i ich potrzeb."
Całość, można przeczytać w tym temacie: https://forum.android.com.pl/topic/326855-kiano-assistance-w-praktyce-marketing-a-rzeczywistoa-ae/
Tak więc dotychczasowi klienci, byli - jak to w odpowiedzi napisałem - królikami doświadczalnymi. Nie usłyszeli oni nawet słowa: Przepraszamy za nasze błędy, a na dodatek Kiano wyparło się ich usuwając wszystkie wzmianki o swoich starszych produktach wraz z oprogramowaniem firmowym do nich ze swojej nowej strony. W myśl zasady:
"Co było a nie jest, nie liczy się w rejestr". Teraz liczy się tylko to co zaczyna się od nowej linii Elegance.
Czy półtora roku od premiery, należy wspierać użytkowników swojego do niedawna flagowego modelu? Nie wiem.
Jednak wiem, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby w dalszym ciągu udostępnić firmowe oprogramowanie, choćby nawet schowane na samym dole tej ich nowoczesnej strony, w katalogu: Starocie.
Mam też nadzieje, że aktualni użytkownicy produktów z linii Elegance, SlimTab czy też "najmłodszego dziecka" firmy Kiano, linii Intelect tak szybko nie podzielą losu "starych, zapomnianych, użytkowników" flagowych do nie dawna modeli (choć czytając obiecanki o aktualizacjach obawiam się, że "epoka lodowcowa" dla nie których już się zaczęła i wkrótce podzielą oni los innych wymarłych dinozaurów, czytaj dotychczasowych klientów).
Pozdrawiam