Witam wszystkich,
Pewnie co niektórzy, bardziej spostrzegawczy, zauważyli że operator Plus wyemitował alternatywną wersje swoich standardowych reklam z dość enigmatycznym zakończeniem, które ukazuję dopisana sprejem literę "H" do nazwy usługodawcy. Było to dość zagadkowe, ale i tak można było się spodziewać, że i Plus postawi krok w kierunku, którym już większość wiodących firm w tej branży poszło. Plus stworzył nową markę kierowaną w stronę młodych użytkowników telefonów. Kampania marketingowa jak to kampania. Nas interesują konkrety, mianowicie oferta. Czy jest opłacalna? Sprawdźcie sami:
- Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB internetu za 35 zł do wykorzystania przez 30 dni.
- Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł do wykorzystania przez 30 dni.
- Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł do wykorzystania przez 30 dni.
Ciekawa jest również oferta Plush Na Kartę:
Oferta na pierwszy rzut oka może się wydawać atrakcyjna, ale czy przebija np. Red Bull Mobile?
Zapraszam do dyskusji.