Witajcie,
to mój pierwszy post - stare konto musiało wylecieć, bo dawno nie zaglądałem jako zalogowany użytkownik.
Mam prośbę do posiadaczy Granda - 31 dni temu oddałem swój telefon w ramach gwarancji, bo pół wyświetlacza straciło podświetlenie a drugie pół świeciło się non stop.
Moje pytanie dotyczy warunków gwarancji (nie zrobiłem ksero a zostały zabrane z całym zestawem): Ile dni ma ZTE na naprawę telefonu? Wiem, że na rozpatrzenie gwarancji mają 14 dni kalendarzowych (sklep), jednak dalsze warunki określa chyba karta gw. Czy byłby ktoś tak uprzejmy i zeskanował/sfotografowałby kartę gwarancyjną? Byłbym bardzo wdzięczny.
Ewentualnie jeśli ktoś miał podobny problem - po jakim czasie mam prawo żądać nowego telefonu bądź zwrotu gotówki? Przyznacie, że termin 31 dni bez żadnej informacji - listu, maila, smsa - jest trochę denerwujący.. A ponadto telefon nie był wolny od wad zanikania internetu, zrywania połączeń czy słyszenia mnie "zza wody".
Z góry ogromnie dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie