Nie wiem czy już taki temat był, ale wydaje mi się że będę pierwszy który to poruszy.
A wiec każdy kto zna pojęcie "niezgodność towaru z umową będzie wiedział o czym mowa.
Dwa lata temu wziołem telefon Sony Xperia S w abonamencie, gdzieś w trakcie użytkowania zaktualizowałem oprogramowanie. W nowej wersji zrezygnowano w aparacie z opcji zdjęć 3D, a tym samym uległa zmianie jedna z istotnych cech specyfikacji (mówię istotnych bo była nawet w postaci piktogramu na pudełku umieszczona).
Tak więc telefon do reklamacji, wrócił serwis stwierdził że wszystko OK. Więc nie odebrałem i poszedł jeszcze raz, za drugim razem odesłali przyznając rację z zaleceniem na ekspertyzie wymiana.
Ponieważ kazdy kolejny i tak nie spełnił by wymogów zaproponowalem wymianę na inny. Z poczatku operator proponował śmieszne nisko budżetówki które w najniższym abo. mozna mieć za złotówkę, ale zaproponowałem im Samsunga Galaxy S 3 LTE.
I tak moja córka otrzymała właśnie taki telefon, mnie i tak był zbędny sam po przedłużeniu umowy wziołem LG G3
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka