A więc tak w karcie naprawy napisane było:
Płyta, kabel do ładowarki oraz gniazdo ładowania.
Nie zmienił się żaden numer, tableta dostałem jak po full wipe z andkiem 4.4.
Nie jestem w stanie potwierdzić czy płyta faktycznie wymieniona.
Nawet dzwoniłem na infolinię dowiedzieć się czy numery są kopiowane ale tam nic nie wiedzą.
ALE .... cokolwiek zrobili wszystkie bolączki minęły.
Tablet nie nagrzewa się tak, bateria spada 3 razy wolniej, nie ma problemów z ładowaniem (nie dochodziło do 100%)
I nie jest to wina resetu bo już wcześniej go robiłem. Wszystko sprawdzone po odtworzeniu backupu aplikacji jestem mega zadowolony.
Także załatwili sprawę w 2 godziny, naprawa była skuteczna więc polecam ten serwis:
Maksimum
ul. 3 Maja 29, Katowice, śląskie, 40-084
Telefon : 32 201 16 01
Mają też serwis noki z którego korzystałem i naprawa była wykonana z dnia na dzień.